rare menstruatie

Discussie in 'Miskraam' gestart door petratje, 15 sep 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. petratje

petratje Lid

11 aug 2008
    27
    0
    0
    winkelmedewerkster (12 uurtjes)
    lelystad
    hoi dames!

ik wil graag weten of er nog meer dames die na een miskraam zo n rare menstruatie hebben ...
    ten eerste kwa tijd..na miskraam werd ik na 3 weken weer ongesteld..daarna duurde t 35 dagen...nu 28 dagen(na ee btje rondzoeken hier kwam ik er wel achter dat dat vaker gebeurde)
    maar dan de manier waarop...
    de 1e ,de 2e en de 3e dag alleen bij afvegen rose de 4e dag wat meer maar stopte smiddags weer
    toen snachts was t losgebarsten zeg maar ,maar halverwege de 5e dag stopte t weer...6e dag weer wat meer maar stopte ook weer vrij snel
    7e en 8e en 9e dag alleen bij afvegen weer rose
    Nu wel vanaf 8e dag (zaterdag)krampen in mijn buik en heel af en toe een pijnlijke steek
    vandaag nog steeds krampen en loop ik ook leeg(buikgriep?)
    mijn laatste test heb ik op de 3e/4e dag gedaan negatief

ik ga eigenlijk al niet meer uit van een zwangerschap,maar dit gedoe maakt me wel behoorlijk frusti :x

dus mijn vraag is zijn er meerdere dames diedit op deze manier hebben sinds miskraam? zodat ik me weer wat normaler kan voelen? ;)

voor de miskraam was t bij bij altijd regelmatig (28 dagen) en gewoon een dag van te voren wat rose dan 3 dagen normaal ongesteld en dan nog 2 lichte dagen ....

groetjes petra

2. sanray

sanray Lid

15 sep 2008
    23
    0
    0
    HoiPetratje,

Ik zit zelf nog te wachten op mijn ongi na mijn miskraam dus ik weet het niet. Wat ik wel veel lees is dat het behoorlijk in de war kan zijn en volgens mij kan het ook heel onregelmatig komen. Ik zou zelf wel de gyn bellen of dit normaal is, om toch een beetje gerustgesteld te zijn.
    Groetje sanray

3. petratje

petratje Lid

11 aug 2008
    27
    0
    0
    lelystad
    bedankt voor je antwoord,
    ik heb zelf geen gyn dus ff bellen zit er dan denk ik niet in..ben net van huisartsen aan t switchen dus ook geen idee welke van de twee ik dan moet bellen...
    had wel vk maar omdie nou 3/4 maanden na miskraam nog te bellen?
    hoopte gewoon dat meer dames hier dit meegemaakt hadden..en dan voornamelijk dat t telkens smiddags weer stopte en de volgende ochtend dan weer doorging...

ik geloof dat ik gewoon een beetje bleghh van mijn eigen lijf wordt ;)
    groetjes en sterkte met jouw verlies

4. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    Heu petratje,

bij mij is het nu de 1e ronde na de miskraam en heb sinds gisteren (dag 19) ook roze verlies. Was eerst een beetje blij, het klopte immers perfect op de dag met een innesteling als mijn cyclus onmiddellijk terug normaal was. Met mijn dochtertje ook bij innesteling roze verllies.
    Nu ben ik echter verder in mijn gedachten en denk ik ook aan het begin van regels. Normaal heb ik een cyclus van 26 dagen. Het rare is echter inderdaad dat het gisteren maar een paar keer roze was, dan weer niets, vandaag weer wat roze, dan één keer wat bruiner verlies (super weinig), dan weer niets... :(
    Heb net nog bloed moeten laten trekken en Hcg is nu volledig weg, goed teken om terug te beginnen dus (zijn wel al bezig :oops: ) .
    Ik denk dat ons lichaam ons wat in maling neemt, wordt er ook wat gek van. :rolleyes: Dan liever ineens duidelijkheid! Maar als ik van jouw verhaal vanuit ga, kan ik misschien toch de volgende dagen m'n :evil: kan verwachten. Raar allemaal, maar je bent dus niet alleen!

5. petratje

petratje Lid

11 aug 2008
    27
    0
    0
    lelystad
    hoi lila

bedankt voor t antwoorden,allereerst jij natuurijk ook sterkte
    idd ik had ook dat ik dacht he misschien innesteling (omdat dat bij laatste zwangerschap dus ook was..)dus ik snap je gedachte daarin helemaal
    ik heb in t begin overigens ook een aantal keergehad dat ik 3 dagen rose enzo verlies had..maar dat t dan zelf gewoon weer stopte 1 week of langer...dat vond ik t meest frusterende
    ik heb ook gewoonliever duidelijkheid...niet gelukt oke,maar dan wel gewoon duidelijk kant en klaar..
    helaas zit dat er dus niet in:(
    toch idd wel fijn(nou ja fijn) te weten dat ik niet de enige ben ...
    groetjes petra

6. lila07

lila07 Actief lid

29 okt 2007
    298
    0
    0
    België
    Inderdaad, fijn is anders ;)

Vandaag denk ik dat ik weer aan het begin sta van een cyclus, heb m'n banner maar aangepast. Helemaal zeker ben ik niet...

Ach ja, laten we uitgaan van een nieuw begin!
    Positief zijn :)

7. kimtjeuh

kimtjeuh Lid

28 mrt 2008
    20
    0
    0
    Brugge
    Hoi Petra en anderen,

even kort mijn verhaal.
    Ik ben op 25 juli gecurreteerd.
    Daarna toch bijna 2 weken last gehad van bloedverlies, ene dag meer of minder dan de andere, voor de rest niet veel pijn.

Op 22 augustus werd ik terug voor het eerst ongesteld, heb wel 1 maand de pil moeten nemen om mijn baarmoeder wat rust te gunnen.
    Vorige maand kreeg ik na 29 dagen, op 20 september terug mijn maandstonden.
    Aan de ene kant wat ontgoocheld, aan de andere kant blij dat alles op tijd kwam.

Na 5 dagen was het over, s'avond met mijn ventje in bed gekropen om er nog eens volop voor te gaan.
    Toen ik opstond merkte ik dat ik snacht weer gevloeid had, weliswaar niet super veel maar toch...
    De dagen erop (zaterdag tot woensdag) soms even wat buikkrampjes om dan te merken dat ik steeds bloed verloor, even wat helder rood en na 10 minuten was het dan weer oud bloed.

Dinsdagavond ben ik dan maar wat bang op onderzoek gegaan bij gyneacoloog. Die heeft echo genomen en nog eens goed onderzocht. Alles blijkt perfect in orde. geen resten achtergebleven of andere rare dingen... Ze zei dat er geen medische verklaring voor was. Het kan zijn dat je lichaam zich nog wat moet aanpassen en dat door stress, zenuwen of er teveel mee bezig te zijn, je lichaam je nogal wat voor de gek kan houden.
    donderdag was het dan ongeveer over, de schrik zat er een beetje in dat ik zou gaan vloeien terwijl we aan het klussen waren..

Gisteren dan rustig aan gedaan met mijn ventje, en vanmorgen snel snel gaan checken of het weer zou gebloed hebben.
    Nu geen enkel spoor meer van vuiligheid of bloed... :D

Zou nu ongeveer weer in vruchtbare periode moeten zitten dus vingers kruisen denken wij dan....
    Ik begrijp dus dat het zeer lastig en ambetant kan zijn, maar kzou zeggen, geef je lichaam wat rust als het nodig is, laat voor de zekerheid nog eens nakijken of alles goed is, en dan is het gewoon wat afwachten tot je lichaam weer klaar is om eraan te beginnen!

groetjes Kimtjeuh

8. petratje

petratje Lid

11 aug 2008
    27
    0
    0
    lelystad
    Bedankt voor je antwoord Kimtjeuh...

ondertussen zijn we alweer een maandje verder :)..waar ik nu al 3 maanden vanuit kon gaan(dat ik het op een zaterdag werdt..is nu ook al op zij kop gegooid...vandaag mijn nod..en helemaal niks...
    test vamorgen was ook negatief dus denk dat t toch nog wel gaat komen ..een dag te laat is natuurlijk nog niks als ik al die verhalen hier hoor..
    vind t wel balen dat er daardoor gewoon niet te plannen valt...bedoel als je gokt op eisprong en dergelijke..maar we doen t er maar mee;)

groetjes petra

Deel Deze Pagina