Menstruatie na bevalling

Discussie in 'Na de bevalling' gestart door veertje, 31 jul 2010.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Ik heb een klein vraagje..

    Mijn menstruatie is na de bevalling van Lisa echt heel erg..
    Ik kan de eerste 2 dagen de deur niet uit omdat ik helemaal leeg loop.
    Als ik langer als 10 min heb gezeten en opsta dan moet ik rennen naar de wc want geen tampon of maandverband die het tegen houd..

    Blijft dit voor altijd zo of word dit weer minder?

    Moet het vandaag of morgen weer worden en ik zie er zo ontzettend tegen op..
    Ik zal volgende week de huisarts ook eens vragen of er wat aan te doen is..

    Groetjes
     
  2. MamaNiess

    MamaNiess Fanatiek lid

    6 aug 2008
    2.166
    9
    38
    Vrouw
    Paradise.
    Oh jeetje zeg, wat vervelend! :( ik hoop voor je dat het wel minder gaat worden,

    Inderdaad maar even aan de huisarts vragen..
     
  3. Ellen291982

    Ellen291982 Niet meer actief

    bij mij is de menstruatie wel heftiger geworden maar niet zo heftig als bij jou. Ik zou het de ha even navragen voor de zekerheid.
     
  4. sunshine1976

    sunshine1976 Fanatiek lid

    14 sep 2009
    1.131
    0
    0
    NULL
    NULL
    Ik had toevallig van de week gegoogld en kwam op deze website terecht waarin veel vrouwen waren waarbij de menstruatie de eerste paar keer ook met meer bloedverlies ging dan voor de zwangerschap. Wellicht ruimt het lichaam dan nog wat op ofzo. Dus ik vermoed dat het wel af zal nemen, maar navraag bij je huisarts is natuurlijk wel het beste wat je kunt doen.

    Mijn 1e menstruatie moet nog komen en ik durf eigenlijk nog gen tampon te gebruiken, kan dat gewoon? Anders moet ik maandverband gaan gebruiken (vind ik altijd wat viezig)
     
  5. Daan78

    Daan78 VIP lid

    25 jun 2008
    8.202
    1
    0
    Apeldoorn
    Ik heb precies hetzelfde, heel erg vervelend. Ook met veel stolsels. Dus hier supertampons icm maandverband.

    Ben benieuwd wat je huisarts er van zegt.
     
  6. veertje

    veertje Fanatiek lid

    Heb net de huisarts gebeld en heb morgenochtend een afspraak staan voor wat anders maar zal er meteen ook naar vragen want dit is echt geen pretje..

    Ben blij als ik er weer vanaf ben zeg! tis sinds gisterenochtend weer drama..
     
  7. Bri

    Bri Niet meer actief

    Dat heb ik na m'n eerste ook de eerste paar keer gehad (na de tweede nog geen menstruatie gehad). Het werd na een tijdje wel weer minder, al bleef het meer dan voor de zwangerschap. Komt ook doordat ik geen pil slikte, zonder pil vloei ik altijd heftiger dan met.

    Wat een bloedbad gaf dat; zelfs met super plus kwam ik niet veilig de nacht door. Dus super plus tampon én maandverband voor de eerste twee, drie dagen.

    Je mag overigens tampons gebruiken als je écht niet meer vloeide van na de bevalling. Dan is de wond in je baarmoeder helemaal dicht en mag je gewoon tampons gebruiken (vond ik overigens ook niet zo makkelijk de eerste paar keer, had echt moeite met inbrengen, maar dat is wel weer goed gekomen).
     

Deel Deze Pagina