Goedenavond In december hadden we een slechte echo. 22 december begon mn miskraam. 7 januari geen bloedverlies meer en een mooie echo alles was 'schoon' Toch een paar dagen later steeds weer wat helder bloed met afvegen Om een beetje grip op mn lijf te krijgen dacht ik, ik pak s een LH test. En verdraaid een dikke donkere streep. Maar ik zag online dat LH ook reageert op HCG.. Dus nog maar een HCG test gedaan en ook een lichte streep. Dit was mn eerste HCG test sinds het bloeden begon, ik heb dus ook geen idee of het tussendoor weg is geweest. Wat moet ik er nu van maken? 17 nov teste ik toen positief, een lichte maar duidelijke streep 30 nov weer getest voor een knal streep, maar deze test was nog veel lichter dan die met 4 weken (waarschijnlijk ging het toen al helemaal mis zei de VK, dat was met 5 w. Al verloor ik het pas met 10 w) Hij is nu ongeveer net zo licht als toen Had ik tussendoor maar getest...wat moet ik ervan denken?! Vanaf de bloeding gerekend is het nog maar 3w geleden.. Alvast bedankt
hoi waarschijnlijk is je hcg test nog licht gekleurd vanwege de miskraam, het kan haast niet, als dat nog maar 3 weken terug is, dat het nu een nieuwe zwangerschap zou zijn. Mirjam