Zwanger na 2de ronde hormonen, maar bang voor miskraam!

Discussie in 'Miskraam' gestart door Ann De Coninck, 6 feb 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Ann De Coninck

5 feb 2007
    12
    0
    0
    OOk ik heb PCO en zijn sinds 1,5jaar aan het proberen zwanger te raken... Heb reeds een cyclus met hormonen achter de rug (zonder inseminatie), zonder resultaat. De tweede cyclus is bezig, donderdag moet ik ongesteld worden (hopelijk van niet...) Vorige week woensdag plots hevige buikpijn, overstimulatie. Blijkt dat ik toch zwanger ben (vrijdag positieve bloedtest). Dit weekend voelde ik me ook zwanger: pijnlijke borsten, uitslag, veel honger... Deze symptomen zijn verminderd vandaag, zou dit een slecht teken zijn of zou het door al die hormonen komen?
    Wie herkent deze situatie?

Ann

2. pluk

pluk VIP lid

13 dec 2005
    16.246
    4.479
    113
    Na ruim 1,5 jaar was ik voor het eerst zwanger was voelde ik me ook de ene dag veel zwangerde dan de andere dag maar ik maakte me daar niet zo druk over.
    Helaas bleek bij de echo met 11 weken dat het vruchtje al met 5 weken was gestopt met groeien.
    Na 3 maanden was ik weer zwanger en merkte ik dat ik bij elk steekje, dingetje dat ik voelde of juist niet voelde in de stress schoot omdat ik bang was dat het weer mis zou zijn. Gelukkig ging het deze keer allemaal goed.
    Ik denk dat wanneer mensen erg veel moeite hebben moeten doen om zwanger te raken ze zo geconcentreert zijn op wat ze voelen en niet voelen dat ze (ik in ieder geval) vergeten om gewoon zwanger te zijn.
    Bij mijn eerste zwangerschap zei mijn intuïtie dat het niet goed zat, voor het gemak deze intuïtie proberen uit te schakelen.
    Bij mijn tweede zwangerschap durfde ik er niet meer naar te luisteren bang om teleurgesteld te worden.

Groetjes Anita

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Het is niet toegestaan hetzelfde bericht in meerdere topics te plaatsen.
    Deze doe ik op slot.
    Elmo

Deel Deze Pagina