Baalmoment, steeds zo moe, misselijk en chagrijnig

Discussie in 'Zwangerschap' gestart door kniks, 25 feb 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. kniks

kniks Actief lid

6 jan 2013
    236
    0
    0
    NULL
    NULL
    #1 kniks, 25 feb 2013
    Laatst bewerkt: 25 feb 2013
    Hallo meiden/enkele man,

Sorry mensen, ik moet even zeuren en balen. Zal in de loop van de dag wel weer beter gaan, maar zit er even helemaal doorheen. Ik herken mijzelf gewoon niet meer zo goed.

Ik ben nu 15 weken zwanger. Vanaf een week of 7 ben ik continu misselijk en moe.

Wat ik ook doe, niets helpt, nu is het braken gereduceerd dat ik meestal alleen nog als ik wakker word de wcpot knuffel of de emmer naast het bed. Maar op sommige dagen hou ik gewoonweg niets binnen. Ook komt erbij dat ik veel niet meer eet/lust door erge maagzuur en oprispingen.

Mijn vermoeidheid vind ik het meest vervelend, soms heb ik een "goeie dag" en probeer dan zoveel mogelijk te doen, wat er in resulteert dat ik daarop volgende dag bijna omval van vermoeidheid.

Maar standaard elk weekend en vrije dag heb ik dus dat ik volledig KO ben.Ik kom mijn bed/bank niet af. Spuug alles uit wat ik binnenkrijg.
    Het is net of mijn lijf denkt, nu goed slapen.

Ik word er flauw van dat ik niets meer doe, kan en wil.

Het enige wat ik op dit moment doe is slapen, werken, slapen.

Op een vrije dag is het slapen, uurtje wakker, slapen.

Ik trek op het moment niets, ben constant chagrijnig, voor mijn gevoel zeur en klaag ik alleen maar.

Ik weet soms even niet meer wat ik moet, ik zei tegen mijn vriend gisteren, ik ga dit niet volhouden tot augustus.

Ik ben nooit een "mietje" geweest. Ben altijd steng voor mijzelf. Pijn trek ik prima, met ziekte altijd doorgegaan, kon altijd nachten doorhalen, was altijd vrolijk en optimistisch, maar dit trek ik niet lang meer.

Iedereen zegt dat het overgaat, daar ga ik van uit. Maar liever gisteren dan vandaag. :(

Sorry voor het gezeur, moest het even kwijt. Als er iemand tips heeft hoor ik het graag.

2. Kleinewonderr

Kleinewonderr Actief lid

2 dec 2012
    237
    0
    0
    NULL
    NULL
    Heb niet echt tips die je waars allemaal al niet geprobeerd hebt, maar wilde Ff zeggen dat ik snap hoe je je voelt!! Ik heb t ook zo gehad, maar ik heb me ziek gemeld, want werken ging echt niet... Mijn advies is ook geef je er aan over hoe moeilijk dat ook is. Je bent op deze manier zwanger en het is niet anders. Bij mij is sinds 16 weken t overgeven weg. Nu nog met vlagen misselijk, en wel snel moe, maar voor mij is t nu weer leefbaar. Succes!!! Hou vol!!

Deel Deze Pagina