Hallo, ik moet even van mij afzeuren! Mijn vriend doet een ene donder! Door de weeks moet ie werken, is hij er om 18:00uur weer en gaat eten, op de bank liggen en 's avonds weer weg! Vaak pas na 00:00 uur er weer! Gisteren een vriendin van mij en ik druk bezig geweest met de babykamer (tot nu toe) alles zelf gedaan! Nu is het zaterdag, ik heb hem wel 20x keer geroepen, komt ie op 16:00uur PAS uit bed! Zijn broertje was hier en die had geen geld en wou naar de kapper en nu is hij weg! Ik heb hem 3x gevraagt of ie de stofzuiger mee wou nemen naar beneden, omdat ik dat zelf niet meer kan! Zegt ie dat ik mij niet aan moet stellen!! Ik weet gewoon niet waar voor ik het allemaal nog zou doen! Ik ben het zat!!!!!! Heeft iemand raad of het zelfde mee gemaakt en zo ja wat heb jij gedaan?? Ik ben hulp nodig!!!
hoi ik ben nieuw hoor, maar als ik dat zo hoor zou ik maar es ff flink onderuit de zak geven! (sorry voor mn taalgebruik) maar dat kan toch gewoon niet??!! niet zo over je heen laten lopen hoor, want dit is niet normaal. misschien s praten samen over wat hij nu verwacht ofzo... succes!
Ik zou maar eens gaan vragen wat er aan d ehand is... Vind het niet normaal dat ie hele avonden weg is en jou laat zitten. Dat ie pas om 1600 uur zijn nest uit komt! Ik weet niet wat er aan de hand is, maar vind het schandalig... Je bent verdorie 20 weken zwanger, hij moet zich schamen!!! (sorry, wil je niet kwetsen, maar vind het echt rot voor je) Sterkte meis...
Helemaal eens met mijn voorgangers..ik zou hem even goed de waarheid vertellen... Gewoon onbeschoft zeg.
Mijn mannetje ging tijdens de zwangerschap in 1 keer zich eigen ook als een eikel gedragen liet alles aan mij over ik had niks aan hem. HEt werd zo zwaar voor me dat ik naar mijn moeder ben gegaan. Gelukkig is het goed gekomen later hebben we het over gehad echt hele lange gesprekken en daar bleek uit dat ie bang was voor wat komen ging en niet wist hoe ie ermee om moest gaan. Het hoeft bij jou niet zo te zijn natuurlijk, maar misschien de moeite waard om een stevig potje met meneer om de tafel te gaan zitten.
misschien is het omdat ie bang is of nerveus is wat er komen gaat.. maar ik zou idd toch even met hem gaan praten probeer wel echt en gesprek te voeren want met ruzie dat schiet niet op... ja en als het nodig is.. dan maar even een dagje ruzie... maar dit is erg vervelend voor je.... hopelijk gaat het snel beter
Ja zou ook eens een goed gesprek met 'm hebben! Schiet niet op zo en jouw zwangerschap wordt zo een stuk minder leuk!
Ja geef m gauw een schop onder zijn kont! Het wordt ook zijn kind en daar moet hij dan ook maar wat voor doen (vind ik dan)
Was je man voor je zwangerschap ook zo? Misschien heeft ie gewoon niet door dat het voor jou nu zwaarder wordt en gaat hij gewoon door met wat hij altijd al deed. Mocht dit niet het geval zijn, dan moest hij zich gaan doodschamen in een hoekje met ezelsoren op!!
precies, gewoon even goed vertellen wat je ervan denkt.. geen hints, gewoon duidelijk vertellen, vaak hebben ze het niet eens door, en onbewust willen ze nog even vrij zijn, zijn bang voor wat er gaat komen en wat voor excuses ze dan ook hebben. die van mij zit de hele nacht aan de xbox, laat hem maar even, straks kan het zeker niet meer wel in ruil voor de vloeren doen, en mij tussendoor voeten massages geven maak hem smiddags wakker en gaan we lekker naar het strand, hij heeft een paar maanden lekker vrij genomen(is fotograaf) geven en nemen.. komt het vanzelf goed
Wat is dat toch met die mannen? Als ik zo lees op 't forum ben je niet de enige Ik denk ook dat je heel duidelijk moet zijn. Misschien heeft ie geen idee.
ja ik sluit me bij de rest aan hoor! ik vind t ook erg onbeschoft dat gedrag en zou ook echt eens een goed gesprek aangaan met 'm, succes
leeftijd van je mannetje weet ik niet, maar zoals ik het hier nu van je lees denk ik dat ie mischien net krap 20 is en totaal geen besef heeft van hoe en wat er staat te gebeuren (onvolwassen) wat jij het beste kan doen is kijken hoe je het hem aan zijn verstand kan brengen wat er allemaal aan te komen staat desnoods met hulp van zijn moeder, anders zul je toch echt moeten gaan kijken hoe je het straks wilt hebben meid, dit levert je alleen maar stress op....
Nou, hij is 4 uur wakker geweest en hij zegt dat ie moe is! (slaapt alweer)! Hij was voor die tijd ook alwel een beetje zo hoor! (vond het niet erg) Hij is nu 35 jaar! Hij heeft bijna 4 jaar alleen gewoont! Van horen was het toen 1 tering bende en dat is op zijn hobby kamer boven en in de gang nog steeds zo! Er zitten spullen van zijn moeder en broertje bij en ik weet er echt geen raad mee zo!! (ik kan het allemaal niet en nu wou mijn vriendin mij helpen) maar dan doet ie ook niks meer!! Ik ga morgen even rustig met hem praten en maar even horen wat er aan de hand is!!
Hi meid, Je hebt inderdaad ff gelijk door met hem te gaan praten, want zo worden de irritaties alleen maar groter. Ik hoop voor je dat alles goed komt maar ik wil je wel zeggen laat niet over je heen lopen.. je bent wel zwanger dat ik hoop dat het snel weer opklaart tussen jou en je vent.. Ennuh af en toe een trap onder zijn hol is niet verkeerd meid.. liefs mij
als hij 35 jaar is verwacht je toch wel dat hij zijn verantwoording zou nemen. praat met hem, vertel hem ook wat jij voelt en wat er allemaal met jou en in jou veranderd. Heel veel sterkte!
Als er niks veranderd wordt het alleen nog maar erger! Je hebt zijn hulp en steun vanaf nu alleen maar meer nodig! Misschien dat je ook eens in combinatie met zijn moeder erbij kunt praten.... mannen schijnen van hun moeder toch heel veel aan te nemen.... sterkte meid!!
nou ik weet het niet meid, je zegt dat ie 35 is, maar aan zijn doen en laten te merken is het nog een jong en onvolwassen ding die niet weet wat voor verantwoordelijkheden erbij horen als je vader en moeder wordt.... wat jij moet doen is op je strepen gaan staan, en laten zien dat je niet een of ander simpel wicht bent die overal alleen voor wil gaan staan....jullie hebben beide gekozen (of niet als het niet gepland is) voor de kleine( is het niet gepland hebben jullie er blijkbaar toch voor gekozen om het te laten komen) en is het aan jullie beide om voor alles te zorgen wat erbij komt kijken.... schop en simpelweg zijn nest uit, trek de deken weg, gooi em een bak water over zijn kop heen weet ik veel wat en zeg dat ie ook wat moet doen....slapen doet ie maar als er niks meer te doen is of als jullie genoeg gedaan hebben.... en als ie zegt dat ie moe is en moe blijft, trap em dan lekker naar de ha en laat die em nakijken ik krijg hier gewoon nekharen van, van hem over wat ik van jou lees, en van jou dat je het allemaal laat gebeuren zonder em op zijn sodemieter te geven.... gaat naar boven haal em zijn nest uit, en laat em desnoods de reactie's hier lezen... succes en laat niet over je heen walsen