@loontje: het is ook leuk om daar iets van cakemix/muffinspul in te doen. Gewoon normaal in de oven; toefje erop, parapluutje erop. Heb je ook ijsjes... Ah plaatje: Laura's Bakery: Verjaardags ijsjes!
Dat is inderdaad wel erg leuk ja.Misschien idee voor oudste haar verjaardag.Neem aan dat je gewoon de bak tijd aanhoudt van de mix?TXH!!!
Ik heb een keer varkentjes met als neusje een danoontje gedaan. Een keer een kartonnen bekertje met daarboven en ballonnetje die met een paar rietjes vastgeplakt zat aan het bekertje (luchtballon) en dan een zakje snoep erin. En afgelopen jaar heeft hij een cars sleutelhanger (kon ik toen heel goedkoop inslaan!) met een winegumsleutel eraan. Dit jaar worden het roze koeken in aluminiumfolie met daarop een plaatje van een voetbal. Bij de jongste heb ik afgelopen jaar een nijntje met ballon op een klein ontbijtkoekje geplakt. Dit jaar ga ik voor hem denk ik nog wat doosjes van de geboortesuikers vullen met een zakje tumtum en dan op het doosje een plaatje van bobo/bumba of brandweerman Sam.
Pfoe.. Hier vandaag 2 traktaties en Anne d'r tas puilde gewoon uit... Bizar! Een enorme lolly... (Zo'n regenbooglolly.. Heerlijk! Maar wel ruim 10cm doorsnee ) met een pakje erbij met een puzzel, Moaom, merkloos reepje à la "kinder" en een mandarijn. Nummer 2 had een plastic beker gevuld met een fluit, 2 kleine zakjes snoep en bovenop een mandarijn. Dat te samen met d'r broodtrommel.. E nog een uitnodiging voor een feestje met ballon, fluit en viltstift.... Rits van d'r tas kon nog net dicht na flink proppen en practisch schuiven. Morgen maar eens uitgebreid uitpakken samen
Leuk!! Deze ga ik ook proberen te maken voor zoon zn verjaardag! Het idee met de danoontjes en ballonnen vind ik ook erg leuk maar wordt lastig meenemen als je er 30 nodig hebt ben ik bang?
Bij ons op school mag snoep ed. niet, vind ik terecht want idd als alle kinderen op zoetigheid/ongezond zouden trakteren dan krijgen ze dus ongeveer 30x per jaar een ongezonde traktatie.. Een snoepje ergens verwerkt in een traktatie vind ik nog wat anders, maar zakjes chips, cake en zakjes snoep is hier echt not done. Ik zit eraan te denken om fruitspiesjes te maken of een leuk pakketje met mandarijntjes. En dan een klein uitdeelkadootje ofzo erbij.
Hier helaas enkel ontmoedigingsbeleid. Gevolg was dat juf bijna een rondedansje maakte om onze cakejes Dat dan weer wel