Goedemiddag dames, Onze dochter is dol op brood, maar heeft ook kma. Wat kan ik haar het beste op brood geven? Ze krijgt nu appelstroop en fruitmoes, heel soms jam. Maar zou graag ook wat hartige dingen willen geven. Bedankt alvast!
Ik weet niet hoe oud ze is, ik eet zelf KMA vrij en neem: -sommige vleeswaren, even op de verpakking letten -smeerworst evenzo -pindakaas -(appel)stroop - meeste puur dingen, vlokken, hagelslag, pasta - kokosbrood -speculoos dacht ik ook -Jam -Fruit -ontbijtkoek Meer?
Ons meisje heeft ook kma maar dan niet zo heftig alleen tijdens grote plonsen melk reageert ze heftig met spugen enz. Wij doen smeerworst , smeerkaas , zelf.gemaakt jam , appel.stroop , peer stroop , peer.met een.plakje gesmolten gaas (opperdepop boek)
Bedankt voor jullie antwoorden. Ons dochtertje is 7 maanden. Laatst per ongeluk een klein stukje van haar brood met verkeerde boter gesmeerd. 's avonds was t meteen weer mis. Dus hier streng km vrij dieet. Moest ook van de kinderarts en voor t eerste jaar ook geen sojaproducten. Mag ik vragen wat voor merk smeerworst jullie dan gebruiken? Bedankt weer!
Toch ook ff een vraagje mbt soja. Onze zoon krijgt Nutramigen AA en nu las ik op het etiket dat er sojaolie in zit. Hoe zit dat dan met het geen soja geven voor 1 jaar? Zou de sojaolie de reden zijn dat hij de melk zo slecht drinkt en onrustig is?
Ohw echt dat wist ik helemaal niet geen soja !! Ik heb haar een paar keer.sojs yoghurt gegeven !!! Stom.
Een kind van 7 maanden hoeft toch helemaal geen beleg op brood? Wij gaven brood (koemelkvrij) gewoon zo. Later drupje olijfolie er op, of likje appelstroop of zelfgemaakte jam. Fruit op brood, gewoon plakjes avocado of banaan later ook.
Smeerworst wordt volgens mij tot 1 jaar afgeraden omdat het varken is? verder zou ik met een Koemelkallergie voorzichtig zijn met producten die vaak allergische reacties geven zoals pindakaas, kokos. Dit zou ik dus zeker voorlopig niet op brood proberen. Mijn dochter krijgt; jam, boter, appel-perenstroop, kalkoen Met 7 maanden, kreeg mijn dochter alleen nog boter.
Ja toen hier ook alleen boter. De kips leverpastei kan gewoon maar zou nog tot 9 maand wachten ja. Heb je geen lijst? Sojaolie kan onrust veroorzken ja.