Moet je eerst pap geven voor je met brood mag beginnen?

Discussie in 'Voeding' gestart door vruchtje24, 26 okt 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. vruchtje24

vruchtje24 VIP lid

2 jan 2007
    13.191
    431
    83
    Vrouw
    home sweet home
    hoi allemaal,

Moet je eerst je baby pap geven zodat hij kan wennen aan vezels voordat je met brood begint? Die van ons houdt niet van pap en ik vraag me af of wij hem dan wel binnenkort brood mogen geven?

2. poema

poema Fanatiek lid

27 jul 2007
    4.036
    453
    83
    Vrouw
    Volgens mij mag je gewoon brood geven hoor. Ik gaf hier in het begin een broodkorstje om op te sabbelen. Zo is ze er langzaam aan gewend. Dit was met een maand of zes. En nu eet ze 's middags een hele boterham. Maar ja, ze is ook gek op pap...

3. Daydreamy

Daydreamy Fanatiek lid

7 sep 2007
    3.945
    42
    48
    Vrouw
    Onderwijsassistent
    Ergens in de Polder
    Ook hier meteen met brood begonnen, (dit was met 6,5 maand) helemaal geen problemen mee gehad, echt een brood-persoon is het (net als z'n mama ;) )

4. Natasja

Natasja VIP lid

1 aug 2005
    25.784
    22
    38
    docente engels
    Capelle aan den IJss
    Heb nog nooit pap gegeven als ontbijt. Dus geen probleem hoor. Ben eerst met een korstje begonnen en daarna met brood.

5. Sannaa

Sannaa Fanatiek lid

12 jan 2009
    2.232
    0
    0
    Velsen
    Hier ook gewoon begonnen met een broodje tussen de middag. Nooit een probleem geweest. Heb hem met 7 maanden gewoon een halve boterham in stukjes gegeven en eten maar!

6. Cygnet2

Cygnet2 Niet meer actief

Niets moet! JOUW kind

Wij hebben twee weken pap gegeven om te wennen aan vezels voordat we ook boterhammen zijn gaan geven. Ging prima

Deel Deze Pagina