hoi allemaal, Moet je eerst je baby pap geven zodat hij kan wennen aan vezels voordat je met brood begint? Die van ons houdt niet van pap en ik vraag me af of wij hem dan wel binnenkort brood mogen geven?
Volgens mij mag je gewoon brood geven hoor. Ik gaf hier in het begin een broodkorstje om op te sabbelen. Zo is ze er langzaam aan gewend. Dit was met een maand of zes. En nu eet ze 's middags een hele boterham. Maar ja, ze is ook gek op pap...
Ook hier meteen met brood begonnen, (dit was met 6,5 maand) helemaal geen problemen mee gehad, echt een brood-persoon is het (net als z'n mama )
Heb nog nooit pap gegeven als ontbijt. Dus geen probleem hoor. Ben eerst met een korstje begonnen en daarna met brood.
Hier ook gewoon begonnen met een broodje tussen de middag. Nooit een probleem geweest. Heb hem met 7 maanden gewoon een halve boterham in stukjes gegeven en eten maar!
Niets moet! JOUW kind Wij hebben twee weken pap gegeven om te wennen aan vezels voordat we ook boterhammen zijn gaan geven. Ging prima