Welke autostoel bevalt jullie beter ? De maxi cosi priori of de Tobi ? Onze dochter is een flinke dame, welke is ruimer of maakt dat niet uit ?
wij hebben de tobi, denk dat het een kwestie is van je gevoel volgen. De tobi is net wat luxer, met bijvoorbeeld de gordeltjes. Volgens mij maakt het formaat van baby/peuter niet zo veel uit.
priori is het model voor de toby, en die zijn niet meer in alle winkels te krijgen. wij hebben de priori en bevalt prima. de toby is dan natuurlijk weer aangepast, maar neemt niet weg dat priori gewoon een prima stoel is. qua ruimte maakt het niet zo veel uit
Wij hebben beide... de tobi was er nog niet toen we een andere stoel kochten. Wel hebben beide het zelfde stofje (staat mooier op de achterbank) Beide heeft voor en nadelen... de priori zet ik er iets makkelijker in en uit de auto en de tobi is iets makkelijker om ze erin te zetten en die heeft een extra kussentje wat wel fijn is, liggen ze wat lekkerder als ze slapen. Maar beide werken gewoon oke.
Wij hebben ook beide. De Tobi vind ik zelf veiliger eruit zien door het extra hoofdsteun (vooral in het begin, vult iets meer) en die kun je heel goed vastzetten. Plus je zet het kindje er iets makkelijker in. Daarnaast zijn de gordels van je kindje veel makkelijker te verstellen in hoogte als het is gegroeid. De Priori is ook een hele fijne stoel en staat ook heel vast in de auto. Niets mis mee. Ze schelen een stuk in prijs, dat wel.
Hier ook beide! Mijn voorkeur gaat uit naat de Tobi, maar die is wel duurder. Ideale stoel, je zet je kindje er makkelijk in en de stoel is ook snel in een andere auto te zetten. Maar als je voor minder geld een goede stoel wilt hebben kan je ook heel goed voor de Priori gaan. Die is ook vaak in de aanbieding!
De tobi is nu in de aanbieding bij de halfords voor 179,00 En de link http://www.halfords.nl/images/Turnpages/index.html
Oh jammer zeg, heb die van mij net gekocht. Maar dit is zeker een leuke prijs voor de Tobi! Groetjes Firella
Wij hebben ook de priori. Maar nog niet gebruikt dus aan mij heb je niet veel hihi... we hebben hem via een mooie aanbieding gekocht via www.babyonline.nl voor maar 100,-
Dat is zeker een mooie aanbieding! Wij hebben 260,- betaald. Maar dat is dan wel een topline. Ik zou zeggen: KOPEN
Ik las op de site van Prénatal dat de prijzen van Maxi-Cosi omlaag is gegaan....nou weet ik niet wat de oude prijzen waren....dus geen idee hoeveel minder het nu is....?
Ja heb hem zien staan bij harfords. Maar hij is er alleen in deep red en die vind ik niet mooi. Ja het oog wil ook wat. Wil hem gaan aanschaffen tijdens de kortingsdagen bij prenatal.
Jammer genoeg woon ik niet in de buurt van Breda. Wat ik wel vaak zie is als de tobi in de aanbieding is je maar kan kiezen uit 1 kleur en die moet je wel mooi vinden.
Wij hebben ook beide (2 auto's) en ik moet zeggen de Tobi is echt fijner je zet je kindje er sneller in en haalt m er sneller uit ook is ie makkelijker in een andere auto te plaatsen en vooral hij is veiliger maar ook duurder!
Wij hebben de Tobi en die bevalt prima. Ik heb 'm in de aanbieding bij Babypark gekocht voor 174,--. Pim