Net zwanger en nu al aan het dagdromen over de namen.... Ik vind Zara een hele mooie naam, mijn vriend wat minder. Die vindt Sara mooier. Wat vinden jullie?
Zara(h) vind ik stoerder en Sara(h) Chiquer het is maar net waar je naar op zoek bent! vind ze beide wel leuk maa mischien is Zarah iets meer van deze tijd?
Sara vind ik leuker want zara is ook een naam van een kledingwinkel (niet dat je daar te veel van moet aantrekken hoor). groetjes
Zara, veel hipper dan met een S... en trouwens echt van deze tijd. Buren van mijn ouders hebben ook een dochter gekregen pas en die heet ook Zara. Apart en toch niet moeilijk
ik vind persoonlijk sara zachter klinken en daarom mooier maar je moet altijd uitgaan van jezelf wat jij het mooist vind
Ik ben meer van stoer! ZARA dus! Super leuke naam trouwens! Mijn kleine nichtje heet Lara, jammer dus voor ons! Haha! Wij vinden Yara ook mooi, of Mara.
Zara! Ik moet niet gelijk denken aan de kledingwinkel, maar als je dat wel hebt kan ik me niet voorstellen dat je bij die winkel nare gedachtes krijgt!
Nee geen nare gedachtes. Ik kom er juist heel vaak, dus bij Zara denk ik niet aan een meisje, maar juist aan een winkel. Ik noem mijn kind ook niet Contessa of Sasha (ook winkels).