Weet iemand misschien waar ergonomische babydragers (beco, manduca, bebo, papatum, ed.) te koop zijn. Op internet kan ik er meerdere vinden, maar gezien het bedrag zou ik het wel fijn vinden ze te kunnen uitproberen. Nu ben ik al bij baby dump, baby planet en prenatal geweest, helaas zonder succes. Weet iemand waar ze wel te krijgen zijn?
Deze zijn volgens mij alleen online te koop. Je zou eens rond kunnen vragen of er een draagmoeder bij jou in de buurt woont, dat je er daar eentje kan voelen.
Hoi hoi, ik heb net gister mijn bondolino bij babybij gekocht (.nl erachter en je hebt de website te pakken) Ze hebben nu leuke vaderdagacties.... En er zijn meerdere website waar ze de ergonomische drager verkopen. Je kan er volgens mij gewoon op googlen... Succes!
Dat is nu net wat TS schrijft... Op internet zat te vinden.... Maar ze wil er eerst ff een "passen" en niet eerst online kopen... Ze zoekt dus een gewone winkel ipv webshop.. toch?8)
Misschien bij een outdoor winkel? Ik zie daar soms wel van die ingewikkelde/goede dragers voor bijvoorbeeld lange wandelingen of bergvakanties ofzo!
Bij een ergonomische drager zit het kindje in de zgn. foetushouding. Dat wil zeggen dat de beentjes gespreid zijn, het rugje bol en de knietjes hoger dan de billetjes. Bij een babybjorn "bungelen" de beentjes naar beneden waardoor de heupjes in een onnatuurlijke houding worden gedwongen. En dan heb ik het nog niet eens over als zo'n kindje met z'n gezichtje naar voren zit. Ergonomische dragers hebben daarom ook een breder zitvlak.
Ik ben ook al bij bever sport geweest, maar daar verkopen ze alleen de echte rugdrager zoals deuter enzo, maar die willen we niet. We hebben ze wel geprobeerd, maar mijn voorkeur gaat naar de ergonomische. Ik ga wels eens kijken naar de vaderdag acties van die genoemde website! Misschien zit daar wel iets bij. Die beco butterfly is wel echt giiiggggaaaaa duur he. 139, phoef, dat is wel veel.
Die Beco is idd giga duur, vind het wel een mooie drager, maar dat is mij iets té... Vind sowieso de dragers best veel van mekaar weg hebben vond het ook een moeilijke keus om er een te kiezen. Uiteindelijk maar een gekozen met én een normaal prijskaartje én een kleur waar vriendlief ook mee 'durft' te lopen, haha.
mijn beco butterfly komt van blozekriekske, toevallig zit J enna al de hele middag op mijn rug(tandjespijn dus lekker bij mama )
Leuke foto! Toevallig heb ik vandaag net de Beco butterfly II besteld. Ik vind hem ook vrij duur, maar wij gaan hem dan ook vaak gebruiken. Ik heb ook een draagdoek, maar voor een lang eind wandelen vind ik die niet prettig. En mijn vriend zal de beco ook eerder gebruiken dan de draagdoek
Ik heb hier een Manduca. Eerst via internet ervaringen gelezen en daarna via www.ikbenmama.nl besteld. Volgens mij mag je daar ook retour sturen. Hij bevalt mij prima maar ik gebruik 'm alleen nog als buikdrager. 'k Geloof dat 't advies is om ze vanaf 8 kg op de rug te dragen. Uk is hier bijna 7 kg en hij bevalt nog goed. Wel heb ik het na 2 uur over een markt sjokken gehad, maar goed dat heb ik zonder kind ook wel. 't Enige nadeel vind ik dat ik de klip die je op je rug tussen je schouderbladen vast moet maken, niet zelf dicht krijg als ik haar in de drager heb. Maar op je rug heb je dit probleem natuurlijk niet.
dank je! hier ook geweven doeken, maar 2 kleine meisjes, dus papa gebruikt vaak de beco en ik dan een doek, ideaal we gebruiken dus zowel de doek(en) als de beco erg veel, zeker zn geld waard!
als ik buikdraag , doe ik eerst de klip dicht, en dan trek ik mijn beco aan zegmaar, over mn hoofd kan dat met je manduca ook niet?
Ow dat is misschien een idee! Moet ik even kijken of ik haar er nog in krijg. Hmm.. dom dat ik daar niet eerder aan heb gedacht. Zal zo 's kijken, hij ligt nog in de auto. Kleine meid slaapt maar kan vast wel kijken of dat gaat lukken.