Thuis blijven opruimen misschien oma. Ligt echt aan het weer. Als ik weg geblazen woord morgen een echte thuis blijf dag.
Wij zijn vandaag gaan zwemmen. En morgen gaan we naar de schaatsbaan of naar glow in the dark mini golf. Misschien daarna eten by het pannenkoekenhuis
Morgen paasontbijten en gourmetten. Tussendoor waarschijnlijk samen spelletjes spelen, boekjes lezen, misschien koekjes bakken ofzo.
Niks hopelijk beetje uitslapen. Kids liggen pas net op bed. Verder sporten. Man gewoon werken op de zaak. Paar wassen wegwerken en strijken, eten koken. Misschien nog ijsje halen... Persoonlijk wil ik op zulke dagen niet in pretparken zwembaden en speeltuinen zijn, maar wie ben ik
Gewoon een dagje gezellig thuis? Beetje opruimen, kinderen spelen, misschien wat bakken, samen een filmpje kijken of spelletje doen... Ik begrijp nooit zo goed waarom mensen altijd maar iets buiten de deur willen doen. Ik kan er echt van genieten een keer een dag niks te hoeven en de kinderen doen dat zeker ook. En op een dag als morgen zou ik echt niet naar een binnenspeeltuin of zwembad gaan, want daar zit half Nederland dan natuurlijk. Wij vieren morgen de verjaardagen van onze meiden dus ik heb genoeg te doen in huis, perfect voor een regenachtige dag.
Wij gaan morgen heel vroeg even naar de dierentuin. En smiddags gaan we thuis een bioscoop maken en gaan we genieten samen.
Leuk museum bezoeken? Of gewoon met de trein even 'ergens' naar toe. Op station Breda is nu een playmobil tentoonstelling daar zijn we laatst geweest. Met de trein reizen is al een evenement op zich voor die mannen. Dan daar even rondneuzen, lekker even bij Starbucks wat eten en drinken en weer terug.
Dit Alleen komt er nog wel bezoek en gaan we in huis eieren zoeken Maar we gaan niet weg...lekker thuis. Maar als je echt weg wilt kun je misschien ergens lekker een ijsje gaan halen of wat gaan drinken. Ik denk dat het op 2e paasdag wel super druk is in van die kinderdingen ( balorig..kinderboerderij...et cetera...)