Net zo'n verliefde puber...

Discussie in 'De lounge' gestart door Mackwek, 26 mrt 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Ok, ik voel me zo ontzettend stom! Maar deel mijn verhaal graag met jullie omdat ik benieuwd ben of er meiden mijn verhaal herkennen.

Ik ben gisteren naar de huisarts geweest. Mijn eigen huisarts werkt niet meer op vrijdag, dus had geen idee wie ik kreeg. Ik zei nog tegen een vriendin, als het maar geen knappe, jonge arts is.
    En wat denk je.... Komt daar toch een spetter die wachtkamer in! Fijn gesprek gehad, maar nu spookt dit bezoekje al 2 dagen door mijn hoofd.
    Ik heb het gesprek als erg fijn ervaren. Hij was open, spontaan, geintereseerd, grappig en enorm knap! Toen ik zelf over mijn overgewicht begon zei hij heel lief. 'Nou, ik vind dat zo op het eerste oog reuze meevallen hoor.' :) SMELT...

Laat ik voorop stellen dat ik dolblij ben met mijn vriend, en die wil ik voor geen goud missen. Maar ik voel me verdorie net zo'n verliefde puber. Zo'n momentje dat de hunk van de school je groet of je naam noemt....
    Ik heb mijn vriend alvast verteld dat ik voortaan alle toekomstige doktersbezoekjes op vrijdag plan. :D

Hebben jullie nog stomme, totaal nergens op slaan, vlinders in je buik verhalen?

2. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    Oh ja hoor heel herkenbaar en mijn man weet er ook van af en hij mag er graag grapjes over maken,

Mijn zoontje is afgelopen september geboren en hij ademde niet, na veel spanning en onderzoeken bleek hij een gat in zijn middenrif te hebben, nou er komt me toch een knappe chirurg mij vertellen wat er nu gaat gebeuren en dat hij degene was die ons zoontje zou opereren

ik vind hem in omgang met kinderen en oudere zo lief en zo aardig naar ouders toe ook, hij is altijd heel volledig geweest en als je vragen had kreeg je geen tijd om ze te stellen omdat hij in zijn uitgebreide uitleg dat ook al mee nam.... En als je dan lief aardig grappig behulpzaam en meegaand hebt ..... En je voegt daar nog een dosis volle bos haar op 40 jarige leeftijd... Leuke kuiltjes in de wangen .... En een knap koppie aan toe ..... Pfoee ja ik kijk graag naar hem hahaha

Volgende week heeft zoontje weer controle en manlief zei al " jij zult er wel heen willen he " ehh ja hahah

Ik val niet op hem, ik heb geen echte gevoelens en ben ik niet verliefd
    Maar die vent heeft iets over zich waardoor hij prettig in omgang is en dat knappe gezicht heeft ie ook mee en stiekem een beetje zwijmelen mag best ;)

3. Suzzert

Suzzert Fanatiek lid

12 mei 2012
    3.340
    4
    38
    Rotterdam
    Ik heb dat een tijdje met een docent filosofie gehad. Ik had echt een soort crush op die man. Onwijs knap, intiligent en kon heel geïnterseerd luisteren. Ik ging altijd graag naar zijn colleges ;)

4. Chocochippie

Chocochippie Niet meer actief

Hahaha zo herkenbaar.
    Bij ons op babyzwemmen zit er een knappe vader :$ smelt..

Heb het ook tegen mijn vriend gezegd, die kon er wel om lachen.
    Zolang hij maar knapper was in elk geval 😂

5. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    hahaha...ja heb ook wel zoiets...ik zwijg verder hahaha. Die van mij is eigenlijk gewoon nog eens superlelijk gewoon. Maar zo aardig en lief whahaha

6. TinaTeenslipper

TinaTeenslipper VIP lid

5 jun 2013
    7.019
    548
    113
    oja en ik word ook altijd zenuwachtig van een vader van school. Als ik daar m'n dochter ophaal krijg ik het heet. Totaal niet mijn type maar word altijd zenuwachtig van die vent

7. Elmo

Elmo Niet meer actief

Hihi leuk toch

8. ER14

ER14 Fanatiek lid

17 apr 2013
    3.127
    2
    0
    Ooit een 'crush' gehad met iemand die mee ging op zakenreis. Ik zag hem en kreeg acuut vlekken. Qua uiterlijk volledig mijn type en hij bleek ook nog eens aardig, gezellig en grappig te zijn. Toen mijn man mij van het vliegveld kwam halen en ik hen aan elkaar voorstelde zei mijn man, toen we in de auto zaten; dit moet de meest vervelende reis ooit zijn geweest 😁

9. Islah

Islah Niet meer actief

Ik mag hopen dat het bij een veliefd gevoel blijft en je er verder niks mee gaat doen. Mijn moeder had vroeger een vriendin die verliefd was op de kinderarts (onze buurman). Hij wist dat, maar was gelukkig getrouwd en wilde niks van haar weten. Maar dat liep echt uit de hand en zij is hem gaan stalken. Op een gegeven moment mocht ze niet meer in de buurt van de poli in het ziekenhuis komen en kwam ze ineens opvallend vaak "zomaar" op bezoek bij ons. Hij is er uiteindelijk zelfs om verhuisd, helemaal naar een andere provincie.

10. stiertje88

stiertje88 Fanatiek lid

24 mrt 2013
    1.207
    360
    83
    Ja een leraar van mij. Niet overdreven knap, maar heel intelligent en hij kan heel 'ondeugend' lachend kijken.
    Oh oh wat volg ik zijn lessen graag. Manlief weet van niks en dat is ook niet nodig want het blijft bij deze leuke momenten in de les.

11. Veera

Veera Niet meer actief

Oeh nee ik heb daar gelukkig geen last van als ik een relatie heb haha. Sta daar dan niet open voor
    Maar krijg t wel vaak andersom.
    Word ik ineens op facebook toegevoegd door een pakketbezorger van "ik was die leuke vent aan de deur" 😂 Ach een beetje aandacht is natuurlijk altijd wel fijn, al doe ik er verder dan niks mee

12. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw
    #12 Hippo89, 26 mrt 2016
    Laatst bewerkt: 26 mrt 2016

Maar vind je dan alleen je eigen vent nog knap dan ? Jou man is toch niet de enige die aan jou " eisen" voldoet ?

Ik sta ook niet open voor een relatie of gevoelens voor een ander, maar dat betekend niet dat ik blind ben voor mannelijk schoon ;) en ik mag dus graag knappe mannen kijken,

Ik vind Patrick dempsy ook een knappe vent, en zo meer mannen op tv en ik kijk er graag naar, maar dat betekend niet dat ik dan ergens voor open sta;)

Ik ben nu 10 jaar samen met mijn vent en ben elke dag nog dolgelukkig met hem, we zijn samen een team we zijn echt 1, zijn altijd open en eerlijk tegen elkaar, maar we mogen beide ook graag mensen kijken, ik weet dat hij niet blind is voor vrouwelijk schoon en hij weet het van mij andersom ook, overigens kunnen we beide ook Zeggen kijk dat vind jij een knappert of ja die meid heeft inderdaad een mooie lach lieve uitstraling of knap koppie

13. Mackwek

Mackwek Actief lid

27 feb 2015
    443
    25
    28
    NULL
    NULL
    Leuk al jullie verhalen. ;)
    Natuurlijk wil ik hier niks mee, nogmaals ik ben stikblij met mijn vriend. Maar ik deel het 'kijken mag wel principe'. Ach, ik zie het een beetje hetzelfde als zo'n heerlijke feelgood film en je gaat hierover fantaseren. Ik weet z'n naam niet eens, zo erg was ik onder de indruk:p

14. Tuti80

Tuti80 Fanatiek lid

20 dec 2010
    3.855
    24
    38
    Zuid Holland
    Ik had dat met de gynaecoloog bij de bevalling van m'n oudste. Wat een knappe leuke vent was dat! Ik dacht eerst, oh nee een man... Maar ik was heel gelukkig met hem haha. Ging ook graag naar de nacontrole 😄

Oh ja, en ik smolt helemaal toen hij na de bevalling zei: dit is ook mijn eerste keer 😊

15. susy26

susy26 Niet meer actief

Kijken mag hè ☺

16. Veera

Veera Niet meer actief

Haha, eerlijk gezegd Ja. Maar dat komt omdat ik totaal niet val voor een zgn "knap hoofd". Dat doet mij niks. Ik val echt op uitstraling, hoe iemand uit zn ogen kijkt, dat ik weet hoe iemand is qua karakter, dat ik weet hoe ie in bed is :)D). Dat vind ik aantrekkelijk.
    Lastig uit te leggen maar op t moment dat ik een vent heb, krijg ik echt alleen de kriebels van hem

17. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ik val ook op uitstraling maar de hele dag door heeft iemand toch een uitstraling ? Ik krijg ook van mijn man alleen echt de kriebels, zo is er een kinder arts zo lelijk als wat 60+ maar oh zo grappig en aardig en een uitstraling waar je u tegen zegt en daarom alleen al vind ik het een geweldige man om te zien,

Alleen een knap koppie loop ik ook niet warm voor maar ik geloof niet dat er iemand is die oprecht kan zeggen dat elke vent lelijk is behalve haar eigen, of oprecht denkt mijn man heeft als enige een echt leuke uitstraling ....
    sommige mannen en vrouwen zijn leuk om te zien en waarom Zou je niet mogen denken dat iemand er goed uit ziet, is toch juist mooi dat je kan zeggen wat een leuke vrouw of vent zonder dat er iets bij komt kijken.

Mijn vent is de enige die mij opgewonden krijgt alleen al door een bepaalde blik op te zetten, de enige waar ik echt warm voor loop degene waar ik mooi voor wil wezen degene waar ik mijzelf oud mee zie worden, en een knap koppie van een andere vent veranderd daar natuurlijk niets aan,

Het word een ander verhaal als er geflirt gaat worden en hints weggeven, maar gewoon even kijken naar een knap koppie of een leuke uitstraling...

18. Veera

Veera Niet meer actief

Misschien moet je de openingspost nog eens lezen :D dit gaat niet over het kijken naar een andere man maar over kriebels, smelten, en je een verliefde puber voelen

19. suikerfee

suikerfee Fanatiek lid

13 jan 2010
    1.700
    361
    83
    Oeee jaaa ik ga heel graag met dochter mee naar zwemles, ze heeft zo'n leuke leraar :D
    Heerlijk om naar te kijken en zo lief, kan dan echt weg dromen. Doe en wil er verder helemaal niks mee.
    Mama moet ook maar eens op zwemles zegt mijn man altijd :)

20. Hippo89

Hippo89 VIP lid

11 dec 2012
    7.373
    343
    83
    Vrouw

Ja dat is waar, een verliefde puber voel ik me dan weer niet

Maar knappe mannen of een leuke uitstraling herken ik wel als ik over straat loop :p en ja soms zijn ze het nakijken wel waard ;)

Maar verder ben ik volledig trouw aan mijn eigen hoor ;)

Deel Deze Pagina