Heey, vraagje..... Ik ken iemand die ik graag zou willen op geven voor Al you need is love, en zij is er mee eens, maar heeft iemand van jullie misschien ervaring daar in?
nee ik niet, maar ik zou snel aanmelden dan, voor je te laat bent of is het niet voor de kerst editie?
Kijk eens op de site http://www.rtl.nl/liefde/allyouneedislove/ Brief schrijven en klaar is kees! Zorg alleen wel dat je een brief hebt die eruit springt. (net solliciteren op een functie waar honderden kandidaten voor zijn )
Ik heb een super brief/mail gestuurd! Kreeg een mail terug vandaag en hoor volgende week al meer van hun.... Dan willen ze bellen, en dan hoor ik of het door gaat of niet.... Zo wel dan hoor ik ook hoe het allemaal in werking gaat! Lijkt mij echt super!
en weet iemand al wanneer de aflevering is? meestal rond 22 december geloof ik. Heerlijk lekker tv kijken..
Ik heb dat ook eens gedaan, een brief schrijven naar AYNIL... Potvergeempie.. schrok me een ongeluk toen ze me op belden.. Moest het verhaal nog eens herhalen wat ik had gemailt.. Pffff ben achteraf toch maar blij dat ik niet geselecteerd was.. anders had ik in zo'n kadootje gezeten (voor degene die nog weten dat die dingen toen in de studio stonden, kerstuitzending 2005) Ben toch blij dat ik mijn, toch erg persoonlijk, verhaal niet op tv heb gedaan.. hahaha.. Succes! Groetjes Kalush
Oh heerlijk! all you need is love! echt helemaal mijn programma, mn man vind het vrezelijk, maar ik moet er van janken enzo.. hahaha op en top kerst! ik ben benieuwd mootje1985 of je geselecteerd bent!
We zijn wel geselecteerd, maar ze moeten nog kijken of ze alles voor elkaar kunnen krijgen, want er zitten nogal haken en ogen aan.... Maar goed, ze zeiden dat ze altijd heel wat voor elkaar krijgen! Als het goed is hoor ik deze week of volgende week meer.... (zal wel volgende week zijn)
spannend hou ons op de hoogte, mijn oom en tante zijn een aantal jaren terug ook bij all you need is love geweest ging mijn tante zingen voor mijn oom omdat ze een behoorlijke rot periode achter de rug hadden met mijn neefje. maar ben wel benieuwd naar jouw ik kijk altijd op kerstavond dus dan zeker liefs mopsje
Ik heb het gedaan voor mijzelf een keer. en ben nu bezig voor een hele goede vriendin van mij. inchallah dat het mag lukken hoor