Suprise

Discussion in 'Zwanger worden' started by leanne2, Apr 4, 2013.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Hoi allemaal, even m'n (verrassings)ei kwijt :)

Ik heb een vrij onregelmatige cyclus. Zie m'n handtekening. Eigenlijk zijn we al die tijd niet echt bezig geweest met zwanger worden maar meer met de ontpilfase. Ik ben namelijk eerder gestopt geweest en toen zat m'n cyclus rond de 75 dagen!!!! Dus weer even aan de pil geweest om m'n lichaam te resetten.

Vorige cyclus duurde 33 dagen. Vandaag zit ik op dag 41. Ik had al de hele week ongesteldheidspijn. Alsof ik ieder moment ongesteld zou worden! Vanochtend beleeft m'n temperatuur echter hoog en toch maar een test gedaan. Resultaat was er na een paar seconde al! ZWANGER!!

Hoe wel we erg blij zijn zijn we ook wel "bang" kent iemand dit? Bang voor het onbekende, gaat het wel helemaal goed en zijn we er klaar voor?

Apart toch om dat gevoel te hebben want je stopt toch met een reden met de pil :p

Voor nu laten we het maar even bezinken, het zal vast allemaal wel "loslopen" we worden papa en mama Hihi..

2. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Ps.. Door mijn onregelmatige cyclus heb ik dus nu geen idee hoe lang ik al zwanger ben! Iemand enig idee?

3. Gefeliciteerd!!! Toen ik erachter kwam dat ik zwanger was, was dat ook enigzins onverwachts (ik had ook het idee dat het nog wel even zou duren door het ontpillen). Dus ik was ook licht in shock en moest het even laten bezinken... ;) Maar de blijdschap komt wel hoor :D

4. Ik zou voor nu even uitgaan van de eerste dag van je laatste menustruatie... :) Over een paar weken kan de vk dan precies kijken hoe lang :)

5. leanne2

leanne2 Niet meer actief

Bedankt voor je bericht!
    Langzamerhand dringt het tot ons door dat we toch echt papa en mama worden haha!
    Ik had eigenlijk het gevoel al wel een beetje. Verschrikkelijke ongesteldheidspijn, een graadje erger dan dat je gewoon ongesteld wordt.
    Nu snap ik ook waar de afgelopen tijd die plotselinge misselijkheidsaanvallen vandaan kwamen ;)

Nu nog even m'n mond kunnen houden op m'n werk/familie/vrienden.
    Heb inmiddels een afspraak gemaakt bij de verloskundige en die is over 2 weken! Spannend!

6. Inderdaad spannend joh!!

Ik kon het niet voor me houden hoor ;)
    En herken dat wel dat je terug gaat denken en dan denkt oooo, dat komt dus daaardoor :D

Share This Page