Hier ook 2x de triptrap en ik vind ze echt ideaal! Handig met knutselen omdat ze overal goed bij kunnen en goede zithouding. Nadeel is dat ze ook als "trap" gebruikt worden.... Kunnen ze ergens niet bij, hup triptrap er naar toe schuiven, klimmen en klaar
Wij hebben een meegroeistoel (bloom fresco) dus ik hoef na deze stoel niets want de stoel kan heel lang mee. Maar in jouw'n situatie zou ik toch gaan voor een triptrap of een nep triptrap. De nepperts zijn nieuw niet zo heel duur en gaan best lang mee daar kunnen ze tot een jaar of 10 nog wel op zitten. En anders misschien een tweedehands op de kop tikken en leuk opknappen.
Super bedankt allemaal voor het meedenken. Het gaat of de urban van ikea worden (die vind ik eigenlijk het mooist en goed om te weten dat deze toch wel veilig zit door het kunststof) of een tripp trapp.... Die laatste vind ik wel iets minder mooi maar is wel super praktisch. Dat dacht ik al en zie ik hier ook uit jullie reacties weer.
Hier voor de oudste pas de ingolf van Ikea gekocht. Vond deze van de hoge Ikea stoelen de mooiste en hoogte is perfect. Hij zat altijd op de triptrap en zat daar duidelijk beter op, maar zijn triptrap is nu naar de jongste gegaan (heb nu 2 triptraps, een derde aanschaffen vonden we wat veel van het goede).
Ik heb een tijdje zo'n zitje/verhoger voor in de auto erop gehad maar al snel wilde ie zelf zitten op een gewone stoel. Ik vind zo'n hoge stoel van de Ikea ook wel wat maar vond de poten zo ver uitsteken.(Bij die kinderstoel van Ikea is dat ook zo erg)
We hebben zelf een triptrap, maar voor als we ergens heen gaan hebben we een zitverhoger van red castle, ideaal ding. Makkelijk mee te nemen naar vakantiehuisjes enzo en hij zit heel goed