kan ik mijn kindje wel voelen?

Discussion in 'Stel je vraag aan de verloskundige' started by sabrina1, Jan 29, 2009.

Thread Status:
Not open for further replies.
  1. sabrina1

sabrina1 Lid

Jan 2, 2009
    44
    0
    0
    bergen op zoom
    Hallo,

Ik heb een beetje een ingewikkelde en rare vraag.
    Ik ben morgen 18 weken zwanger.
    Ik heb een paar grote darmoperaties gehad (redelijk wat darm weggehaald) en een stoma.
    Ook ben ik nogal fors en door een stomabreuk heb ik aan één kant een dikke buik.

Mijn vraag is ik heb mijn kindje nog niet gevoeld, maar zou ik die wel kunnen voelen onder mijn stoma en hernia en redelijk wat vet?Ik hoor namelijk allemaal om me heen dat iedereen met 18 weken zijn kindje al gevoeld heeft.Ook zie ik geen veranderingen aan mijn buik.

Mijn laatste echo was 4,5 week geleden en toen was alles goed, maar toch ga ik me dan zorgen maken als ik alle verhalen om heen hoor.

Alvast bedankt voor uw antwoord.
    Groetjes Sabrina
    Over 2 weken krijg ik mijn 20 weken echo.

2. Mirjam

Mirjam Verloskundige

Dec 2, 2005
    11,590
    2
    0
    verloskundige en lactatiekundige IBCLC
    hoi,

ja, je gaat zeker wel je kindje voelen hoor, Het is normaal om je eerste kindje te voelen voor de eerste keer tussen 18 en 22 weken. Misschien duurt het wat langer bij jou. Dat heeft niet te maken met overgewicht. Maar ik weet niet of die operaties invloed hebben op de gevoeligheid aan de binnenkant van je buik. Geen zorgen dus!

Mirjam

Share This Page