Op het wipstoeltje wat wij hebben staat dat deze geschikt is voor baby's van 0-6 maanden. Ons zoontje is nu bijna 6 maanden en zeker niet klein (van de week 8,6 kg bij het cb). Er staat op het stoeltje geen gewichtsaanduiding. Maar tot wanneer kunnen we de wipper gebruiken, en wat kun je eventueel in plaats daarvan gebruiken na 6 maanden? Alvast bedankt!
Wij hebben de Babybjorn balance, deze mag je tot 13 kg gebruiken. Mijn dochter zit er nog steeds regelmatig in!
Ik ging rond 6 maanden over op een stoel maar ze kon ook goed en stevig zitten (kinderstoel uiteraard..)vanaf het moment dat ze kon zitten wilde ze niet meer liggen..Dus erg blij dat ze vanaf een maandje of 6,5-7 volledig zelfstanding kon zitten, maar ik weet niet hoe dat bij jou is
Wij hebben het wippertje gebruikt tot die keer dat ze in al haar hevigheid ermee tegen de grond ging Daarna eetstoel gebruikt.
Hij kan nog niet helemaal los zitten, zit er wel aan te komen! Maar luggen wil hij ook niet altijd en dan is zo'n wippert wel handig, zo half liggend en half zittend.
met 6 maanden overgegaan op kinderstoel: TrippTrapp, met alle kussentjes e.d. erin, werd daardoor ook goed rechtop gehouden. Ook kon hij toen al zelf zitten op de grond (op gewatteerd kleed) met spelen, maar legde ik er wel een voedingskussen omheen, voor het geval dat hij toch om zou vallen. (gebeurde ook nog regelmatig).