Tips gulzige drinker

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door Kanelly1981, 2 apr 2016.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Kanelly1981

Kanelly1981 Actief lid

7 aug 2010
    249
    0
    0
    NULL
    Gelderland
    Mijn zoon is nu 2,5 week en een gulzige drinker. We hebben de Dr Brownsfles met de prematurenspeen en nog drinkt hij binnen 10 min leeg. We houden al bewust pauzes ertussen, maar hij lijkt niet verzadigd. Hij weegt nu 4000 gram ongeveer, overdag krijgt hij om de 3 u 3 schepjes 100cc en s avonds 4 schepjes 135cc. Ik denk dat hij qua voeding wel goed zit, maar dat de klachten komen van te snel drinken. Hij slaapt ook onrustig, veel krampjes, en veel sabbelen op zn knuistjes.
    Tips?

2. sierra

sierra Actief lid

22 jul 2013
    325
    0
    16
    Zuid Holland
    Hier ook een gulzige drinker vooral de eerste 3 maanden.
    De oplossing voor ons was de speen dubbel klappen.
    Dus fles rechtop, speen dubbelklappen, vasthouden en tegelijk ondersteboven draaien, speen weer loslaten.
    Dan is die vacuüm gezogen, het is het proberen waard.
    Dan moeten ze vaak wat meer moeite doen met drinken en duurt het wat langer.

ik las net dat je al pauzes er tussen hield,
    Anders Misschien toch iets meer geven, zeker als die op zijn knuistjes aan het sabbelen is, lijkt mij op honger.

Succes

3. Sama1

Sama1 Fanatiek lid

18 jan 2015
    1.050
    73
    48
    Wij deden de dental speen van difrax op de dr brown. Is voor gulzige drinkers. Werd het iets beter van. Verdikken kan ook. Maar nog heeft madame hier haar fles 200 cc binnen 10 min op. Is nu dik 6 maand.

4. Cammy

Cammy Fanatiek lid

24 feb 2014
    1.905
    2
    38
    Als een kleinere speen niet werkt, dan johannesbroodpitmeel proberen. Dat verdikt de voeding. Je kunt die van nutrilon in de supermarkt kopen, heet nutriton. Maar ze zijn ook in natuurwinkels te krijgen. Ik gebruikte nutriton

5. Averlhach

Averlhach VIP lid

26 mrt 2011
    8.809
    1.014
    113
    Vrouw
    Drenthe
    Hou je je kindje zo rechtop mogelijk en fles zo horizontaal mogelijk?

Als je wilt indikken kun je idd jbpm gebruiken.
    Nutriton bevat 30% jbpm en de rest toevoegingen. Deze toevoegingen kunnen zorgen voor diarree, krampen en/of verstopping.
    Tammi is 100% jbpm en geeft veel minder vaak extra klachten.

Deel Deze Pagina