Wat afschuwelijk zeg Ik hoop dat ze nog heeft kunnen doen wat ze wilde doen voor haar kindjes. Ik wens alle nabestaanden heel erg veel sterkte toe en vooral haar man en kindjes. Vreselijk
Wat een verschrikkelijk nieuws, heel veel sterkte voor de nabestaanden. Ik hoop dat ze heeft kunnen nalaten wat ze nog graag wilde.
Toen ik dit topic enige tijd geleden opende kreeg ik kippenvel. Zo onwerkelijk en oneerlijk. Nu lees ik opnieuw de OP , kijk naar mijn kindjes en weer opnieuw naar de OP.......... Wat kan het leven toch verschrikkelijk oneerlijk zijn. Stilte , Mijn hart huilt! Lieve meid , Rust zacht. Heel veel sterkte gewenst voor haar nabestaanden.
Geen woorden voor... Zo hard gestreden... Rust zacht Habibiana... Sterkte voor allen die haar lief en dierbaar waren
Vreselijk nieuws idd; heel veel sterkte voor haar familie en vrienden gewenst. Die arme kindjes, afschuwelijk gewoon...
Zo ontzettend verdrietig nieuws. Ik kende je verder niet, maar het voelt echt alsof ik een dierbare heb verloren. Zo oneerlijk! Jeetje zo hard gevochten en wat vond ik je dapper! Rust zacht lieve meid! Heel veel sterke en kracht toegewenst aan de nabestaande.