Wauw meisje... ik heb je hier op zp gevolgd en altijd zo intens gehoopt dat je beter zou worden. Er zijn al een hoop tips gegeven. Herinneringen veeel herinneringen! Ik vind de tip wel een hele goede filmpjes voor als ze afstuderen, trouwen, kinderen krijgen. Het boek "mam, vertel eens" heeft mijn moeder voor mij ingevuld. Daar staan ook heel veel dingen in over toen mama jong was, hoe ze ons opgevoed heeft, wat ze belangrijk vond. Ik bescherm dat boek met mijn leven, ik heb niets dierbaarder dan dat. Zij vulde hem ook aan met foto's en foto's van mij van vroeger, echt super persoonlijk is het. Edit: deze is het. Zag er toen alleen anders uit. Mam, vertel eens - Vertel eens
Wat een verschrikkelijk nieuws, wat een vervelende rot ziekte is het toch . Wat erg voor jullie als gezin. Er zijn al veel goede tips gegeven. Wil jou en je gezin sterkte en veel kracht toe wensen♡.
WoW wat heftig !! Echt vreselijk Hier mijn vader verloren op mijn 17de ook heel jong , maar niet zo jong als jou kinderen zijn natuurlijk. Ik sluit mij volledig aan bij Nikki !! Hele goede tips. Ik kijk vaak de trouw video van mijn ouders (zijn een jaar voor zijn overleden getrouwd , toen was hij nog niet ziek) ik ken de film helemaal uit mijn hoofd maar vind zo enorm fijn om zijn stem te horen. Zijn maniertjes van praten te zien etc. Heel veel sterkte !!
Wat een hartverscheurend bericht. Ik vind het echt verschrikkelijk voor jou en je meisjes. Het zou niet zo mogen zijn dat die twee nog zo kleine meisjes niet nog veel langer hun mama mogen hebben. Ik heb geen toevoegingen meer op alles wat al gezegd. Ik wens je heel veel sterkte en hoop dat je nog kunt genieten van de tijd die er nog is.
Wat verschrikkelijk elke week/ maand een brief voor ze persoonlijk met hoe je trots je op ze bent en hoeveel je van ze houd. Op internet kan je een armband laten maken met je eigen handschrift (mibibi dacht ik maar zullen vast nog meer websites doen) Ik wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen
Veel tijd met ze door brengen als mogelijk. En maak ook eens een video over normale dingen,zoals samen aan tafel ect. En mocht je graag koken,schrijf je recepten op .Dan kunnen ze die later maken net zoals mama ze maakte. Veel sterkte de komende tijd en hopelijk mag je nog een heleboel mooie herinneringen maken samen met je dochters en je man.
De meeste tips zijn al gegeven, maar WOW wat ontzettend verdrietig en heftig lees je bericht dan ook met kippenvel 😭. Heel veel sterkte en ik hoop dat jullie nog mooie laatste momenten mogen creëeren
wow wat heftig.. zie al veel goede tips wat ik zelf ook zou willen doen als ik zulk nieuws zou krijgen. ik hoop dat je in de tijd die je nog hebt veel mooie en gelukkige herinneringen kan maken voor je kindjes!
Wat een vreselijk hartverscheurend bericht. ik wens jou en je gezin en familie heel veel kracht en sterkte toe. Mooie tips heb ik voorbij zien komen, ik heb van mijn vader, vlak voordat hij overleed een horloge gekregen en dat is mij er veel waard. Voir je dochters nu een mooi ringetje en een nieuwe/nog een op hun 16/18de verjaardag die mee hun volwassen leven in kan.
Wat verschrikkelijk zeg. Heb je verhalen hier voorbij zien komen en altijd gehoopt dat het goed zou komen. Heel veel kracht en sterkte toegewenst! Verder heb ik niet echt tips. Er is al heel veel genoemd
Ik schrik echt heel erg van je bericht. Verschrikkelijk. Heel veel sterkte de komende tijd. Geniet zo lang het nog kan toch van je gezinnetje, maak foto's met je meisjes (en man). ik moet er gewoon van huilen. Ik heb wel eens gehoord van een doos met verjaardagskaartjes. Voor elk jaar bijvoorbeeld tot de 20ste verjaardag en dan inderdaad ook nog voor huwelijk, eerste kind..... etc. Zodat ze telkens nog iets "nieuws" van jou hebben.
Ik heb geen extra tips voor je. Er zijn er al zoveel mooie gegeven. Ik wens je heel veel kracht en sterkte toe! Ook voor je man, meiden en iedereen die je nabij staat!
Jeetje wat vreselijk!!!!! Mischien voor beiden een mooie ring met jouw vingerafdruk erin. Wellicht in een grotere maat dat ze hem later kunnen dragen
Ik heb geen extra tips meer, er zijn al veel mooie gegeven. Ik wil je heel veel sterkte en ook nog veel mooie momenten/herinneringen toewensen. Het is verschrikkelijk, zou echt niet moeten mogen...Heel veel sterkte en kracht...
Alle tips die ik wilde geven zijn al gegeven. Ik wil je heel veel kracht rn sterkte wensen in de tijd die komen gaat.
Wat vreselijk, lieve schat. Ik wil jullie heel veel sterkste wensen in deze moeilijke tijd. Er zijn al veel goede tips gegeven. Je kan ook unisex babypakjes kopen voor hun eerste kindjes. Het is natuurlijk pas voor veel later, maar zo hebben kleinkinderen ook iets van hun oma. Ik zak jullie niet vergeten in mijn gebed💐.
Jeetje wat een verdrietig bericht, wat oneerlijk! Toen mijn moeder vorig jaar overleed was ik blij met haar luchtje, een lievelings shirt enz. Van een shirt van mijn moeder hebben we knuffels voor mijn kinderen laten maken. Wat ook mooi is om na te laten, een brief die ze ze oo bepaalde dagen kunnen openen zodat je op deze dagen er toch een beetje hij bent. Hun 18e verjaardag, trouwdag enz. Ik wil je heel veel sterkte wensen
Wat verschrikkelijk. Heb toen ook je andere topic gelezen. Weet effe niet wat t typen...... Denk zoals de meeste typen, filmpjes, een doos waar elke keer dan word uitgehaald, brieven.. heel veel sterkte gewenst, samen met je gezin.
Ik heb geen tips er zijn heel veel mooie tips gegeven, maar wil jullie heel veel sterkte en kracht wensen de komende tijd.