Gecondoleerd en heel veel sterkte gewenst voor haar familie en vrienden. Wat ontzettend verdrietig en wat kwam ze altijd sterk over, rust zacht HabibiAna!
Dag lieve sterke meid, rust zacht. Heel veel sterkte voor iedereen die je achter moest laten. Hoop dat je de rust hebt gevonden. Je hebt alles gedaan en gegeven. En natuurlijk veel sterkte in het bijzonder voor je lieve meisjes en je man. Het zou niet mogen, maar helaas 😢
Gecondoleerd voor de nabestaanden in het bijzonder voor haar man en kinderen 😢 HabibiAna rust zacht 🕯
Oh zo vreselijk. Ook dit topic gevolgd en gehoopt op een wonder. Heeel veel sterkte voor alle nabestaanden!
Vreselijk om je moeder en vrouw te verliezen maar ook vreselijk om als moeder zijnde je kinderen te moeten achterlaten. Als ik daar aan denk word ik echt naar.... Heel veel sterkte.
Wat een verdrietige afloop van deze strijd. Heel veel sterkte voor haar familie in deze moeilijk tijd.
Wat vreselijk oneerlijk!!! Tranen over mijn wangen Heel veel sterkte voor de nabestaanden en vooral de kindjes. Zo jong al hun moeder verliezen, vreselijk.
Ik heb al eerder een reactie geplaatst.... Is er misschien een bloemstuk te regelen namens deze site? Als dit uiteraard toegestaan word? Ik lees ook dat ze erg jong was en het grijpt mij zo enorm aan. Eigenlijk vraag ik me een beetje af hoe oud zij was ?
Brok in mijn keel. Ook al weet je dat het te wachten staat, het moment dat je het hoort is verschrikkelijk verdrietig. Gecondoleerd en sterkte voor iedereen die dit aangaat
Ik moet er gewoon van huilen. Wat verdrietig en oneerlijk. Rust zacht en veel sterkte voor de nabestaanden.