Heel veel sterkte en kracht aan de familie gewenst. Wat erg dat zij haar gezin en familie heeft moeten verlaten, hopelijk heeft zij mooie herinneringen kunnen achterlaten aan haar kinderen.
Ik zag het bericht voorbij komen en wil bij deze de familie, vrienden en iedereen die haar kende heel veel sterkte wensen met dit grote verlies. Wat triest 😔
Inna lillahi wa inna ilayhi radjioen Moge Allah (swt) haar familie veel sbar schenken En haar het paradijs geven
Wat ontzettend triest en verdrietig. Dat je mag rusten in vrede, en dat jouw familie de kracht haalt uit jouw herinnering om verder te gaan...
Ik heb het meegelezen. Het raakt mij nog dieper. Ik vond haar wel heel erg moedige moeder! En welke facebook openbare groep? En heel veel sterkte voor haar nabestaanden en vooral voor haar dochtertjes en echtgenoot!
Zo verdrietig en zo oneerlijk... Veel kracht voor de achterblijvers en dat ze rust en vrede mag ervaren bij God.
Vreselijk, soms is het leven zo oneerlijk! Heel veel sterkte aan haar familie, vrienden en kennissen toegewenst...
Rust zacht lieve meid. Wat is het toch oneerlijk.... Heel veel sterkte toegewenst voor haar nabestaanden.