Wat een verschrikkelijk naar bericht. Heel veel sterkte! Je hebt al zo hard gevochten, dit is zo oneerlijk. Ik was zelf aleen stuk ouder toen mijn moeder overleed, en mijn vader overleed kort daarna. Wat ik het meest miste was toen ik zelf zwanger was en nu ik kinderen heb dat ik niks weet van hoe ik was als baby, welke kinderziektes ik heb gehad, etc. Maar ik denk het belangrijkste is dat je meisjes altijd zullen weten hoeveel je van ze houd.
Vreselijk. Is ook allemaal oneerlijk. IK heb er geen woorden voor. Sterkte. Heel erg veel kracht toegewenst
Heb je tijdens je zwangerschap een 9 maanden boek of iets bijgehouden? Juist tijdens mijn eigen zwangerschap mis(te) ik mn moeder erg. Zoiets zou heel waardevol zijn geweest voor mij.
O meid wat afschuwelijk. Ik heb een brok in m'n keel. Wat is dit oneerlijk. Ik zou brieven schrijven voor bijzondere gelegenheden. Diploma-uitreiking, trouwen, dat soort dingen. En uiteraard veel video's maken, waarin je samen met hen bezig bent. Zodat ze de interactie kunnen zien. Verder iets tastbaars zoals een sieraad idd, is al vaker genoemd. Heel veel sterkte! Wat moet dit ongelofelijk zwaar zijn. Ik moet er niet aan denken....
Wat verschrikkelijk voor jou en je gezin! Er zijn al veel tips gegevens. Ik hoop dat je er wat aan hebt, en nog belangrijker, je mooie dochters. Veel sterkte
Wat een verschrikkelijk nieuws! Ik ben er helemaal misselijk van Ik heb zelf nooit een moeder gehad/gekend en de dingen die ik in mijn leven miste zijn hier echt al grotendeels opgenoemd. Persoonlijke brieven voor belangrijke gebeurtenissen in je dochters hun leven, video opnames van jou, beschrijven hoe je zwangerschappen waren en hoe je zelf als kind was. Je lievelingsparfum en je lievelingsmuziek. De knuffelbeer ideeën vind ik ook heel mooi bedacht door iemand! Heel veel sterkte gewenst, het lijkt me verschrikkelijk om je nu hiermee bezig te houden.. 😔 💋
Niet in woorden te omschrijven.....het bericht krijgen dat ze niets meer voor je kunnen doen. Jij nog zo jong, je man nog zo jong en jullie kinderen nog zo jong. Zo vreselijk oneerlijk! Heel mooi en knap dat je bezig gaat met het leven van je kinderen, na dat jij er niet meer bent. Ik sluit me helemaal aan bij Nikki, met als toevoeging: je zwangerschap van je dochters. Alles wat je kan vertellen over je kwaaltjes, de eerste schepjes, de bevalling, de eerste tijd met een pasgeborenen. Ik weet niet of je ook van plan bent om filmpjes, brieven voor je man te maken? Ik denk dat hij dit ook goed kan gebruiken op (speciale, moeilijke) momenten. Ik wens je de kracht toe om nog te kunnen doen wat je heel graag met/voor je gezin wil doen. Veel geluk, liefde en heel veel mooie momenten met elkaar in de tijd die je nog hebt.
Je laat nooit genoeg achter voor je meisjes. En dat kan ik heel moeilijk accepteren. Ik heb spullen van de bruiloft (incl jurk), haar baby kleertjes, haarlok, sieraden. Verder veel filmpjes en foto's en een boekje mama schrijft. Verder ga ik voor haar een sieraad smeden en zodra ik ben overleden wordt er een hanger gemaakt met een vingerafdruk van mij. Parfum gebruik ik niet meer, maar de flesjes zijn ook voor haar. Van een aantal kledingstukken wordt straks patchdekentje gemaakt. Ik ben geen schrijver, maar ik wil wel evt met hulp van vriendinnen, brieven schrijven voor bepalde mijlpalen die komen in haar leven. En verder is het erg zoeken. En bewaar dingen in een speciale kist/doos.
Sowieso is je situatie natuurlijk verschrikkelijk en ik wens je veel sterkte. Mijn schoonmoeder is overleden toen haar kinderen in de puberteit zaten, dus wel al wat ouder dan jou kinderen. Zij heeft voor alle kinderen een pen laten graveren, deze heeft ze bij haar zus in bewaring gegeven en kregen we op onze trouwdag om de akte mee te ondertekenen. Verder had ze voor elk van haar kinderen een box gemaakt met daarin babyspulletjes voor haar kleinkinderen die ze nooit zou ontmoeten. Een rompers je maat 56/62, slofjes, slabbetje en een brief/kaart. Dat vonden wij ook heel bijzonder om te mogen krijgen en aan te trekken bij onze kinderen.
Ik heb ook niks zinnigs meer toe te voegen, maar ik wil jullie wel heel veel sterkte en kracht toewensen. Wat verschrikkelijk oneerlijk kan het leven toch zijn.
Volledig eens met nikki88. Mijn man heeft zijn moeder verloren op jonge leeftijd en 'weet' niets. Haar lievelingskleur, het eten, hoe ze klonk. Hij weet enkel de pijn, de spuiten, het verdriet. Misschien een vlog maken van een 'simpel' dagje in huis. Hoe je kookt, loopt, lacht, praat. Lijkt heel simpel maar het is zo waarde vol. (Als je het nog kunt tenminste). Onwijs veel sterkte de komende tijd!
ik kan hier niet voorbij zonder iets te zeggen tips zijn er zat gegeven. brieven / speciale kado voor speciale gelegenheden. wij willen onze dochters een ring geven voor hun eerste menstruatie. het trouwen naar de middelbare school kinderen krijgen dagelijkse dingen die je kan bewaren voor je kinderen recepten en dergelijke. heeel veel sterkte en kracht toegewenst voor deze periode.
Ohh meis wat vind ik dit verschrikkelijk voor jou en je gezin. Heel veel sterkte en een dikke knuffel 😙
Ik krijg het helemaal koud van dit bericht Wat verschrikkelijk voor je! Ik denk dat als ik zo lees al heel veel tips gegeven zijn. Ik dacht inderdaad ook aan brieven en dan misschien voor iedere gelegenheid eentje. Je man kan deze bewaren en aan de meiden geven als ze die gelegenheid bereikt hebben (18e verjaardag, rijbewijs, 1e vriendje, kinderen enz.). Je kunt een mooie herinneringskist maken met daarin persoonlijke spullen van jou. Sieraden, foto's van jullie samen, parfum, favoriete items enz. Maak inderdaad video's, zodat ze later iets hebben om naar terug te kijken naast de foto's. Ik vind het vreselijk voor je en wens je alle liefde en sterkte toe de komende periode.
Wat een schrik als ik dat lees; wat moet het dan toch met jou en je gezin doen... onvoorstelbaar, je hebt zo hard gevochten. Misschien heeft iemand het hier al geschreven voor een herinnering voor jullie kinderen; maar op tv heb ik vaak gezien dat ouders een herinneringskist maken en daar allerlei voorwerpen in leggen welke heel dierbaar zijn. foto albums, sieraden, poezie album van jou, babyspullen van je kids. en heel vel wat hier al genoemd is. Misschien kan je de buitenkant versieren laten door je kinderen met verf, zoals een handafdruk van jullie. . Wat erg dat ik dit nu schrijf voor jou schatten...Maar hoop dat zij dit heel erg waarderen zullen en dat lijkt mij wel. Heel veel sterkte.
Wat vreselijk verdrietig...heel veel sterkte!! Je hebt al veel goede tips gekregen, video's van jou alleen en samen met je dochters en man, brieven waarin je dingen over jezelf verteld, brieven voor belangrijke momenten in hun leven, brieven waarin je verteld hoeveel je van ze houd en wat ze voor je betekenen en al de brieven ook mailen zodat er altijd een kopie van is, mooi sieraad die ze bij zich kunnen dragen, knuffel van jou lievelingskleren en heel belangrijk je geur. Ik vind het echt heel erg voor jullie... Ik hoop dat je nog hele mooie momenten mag meemaken met je dierbaren de komende tijd. Hele dikke knuffel voor jou, ik vind je een kanjer!!!
Wat ontzettend droevig. Ik wil je heel veel sterkte wensen. Wat misschien ook leuk is voor je kinderen later: een kookboek met recepten van jullie lievelingsrecepten. Voor als ze op kamers gaan. Nogmaals sterkte...
SubhanAllah heb je andere topic ook gelezen Vind het erg voor je Maar alles is Qadr Allah .. Moge Allah je zondes vergeven en je gezin sabr geven Wat fijn voor je dochters zal zijn is voor allebei een mooie land uitzoeken waar je allerlei spulletjes in bewaard voor ze zoals vele al genoemd hebben Mischien als je lichamelijk nog in staat bent en je bent nog iet eerder geweest de hadj te verichten samen met je gezin Als ik op wat voor manier dan ook iets kan doen Laat het me weten in sha Allah Ik zal je niet vergeten in mijn Dua Heel veel liefs je zuster in de islam
Kippenvel. Ik heb ooit eens gehoord dat iemand cadeautjes kocht die later heel waardevol bleken Dit waren: Een rompertje voor als hun kindje geboren wordt Een parkeerschijf voor de eerste auto Een stel onderzetters voor in het eerste huis Een mooie pen bij het halen van diploma Ondanks de simpele cadeautjes die toen al 20 jaar oud waren voor ze gebruikt werden waren ze van onschatbare waarde