Heftig! Heel veel sterkte en kracht toegewenst, het is niet niks om een dergelijk boodschap te krijgen. Veel is al gezegd, misschien een speciale kist/box maken voor je dochters waarin alles van jou kan worden bewaard, waarin je de brieven en andere herinneringen kunt stoppen? Kijk eens op www.lytseskat.nl deze vrouw maakt ontzettend mooie herinneringskisten, ze noemt ze koesterkisten, omdat je herinneringen moet koesteren
Wat vreselijk! Woorden schieten even te kort... Ik weet niet of het al is genoemd, maar ik heb voor mijn kinderen een knuffelaap waar je zelf liedjes en verhaaltjes kan inspreken/zingen.Snurkey. Misschien is dat een idee? En dan evt jouw parfum of iets erop spuiten. Dan hebben ze iets heel tastbaars denk ik. Heel veel sterkte...
Een eigengemaakt kookboek, met daarin recepten die je regelmatig maakt. En dan niet per se heel ingewikkelde recepten, maar gewoon hoe jij spaghetti-saus maakt, of dat ene sausje voor over de bloemkool, enz. De dagelijkse dingen. Zodat ze later jouw eten kunnen eten. Veel sterkte.
Jeetje wat een verschrikkelijk nieuws. Heel veel sterkte de komende tijd en ga nu nog veel dingen doen met je kindjes waar je van kunt genieten. Verder inderdaad luisterboeken inspreken, brieven schrijven en veel foto's maken met ze.
Videofilms en dan niet alleen van jou, maar ook terwijl jij iets doet met je kinderen. Zodat ze die kunnen bekijken terwijl jij met ze speelt ed. Wat een verschrikkelijk nieuws voor jou en je gezin en dierbaren.
Wat ik graag van mijn moeder had willen hebben is een mooie foto waar ze leuk op staat, zoals zij was. Daarnaast zou iets als een brief wel fijn zijn, weten dat ze van mij hield, maar bijvoorbeeld ook over hoe ik was als baby of als peuter/kleuter. Of ik snel was kwa ontwikkeling of juist niet, wat kenmerkend voor mij was als klein kind. Wat je evt ook zou kunnen doen is iets uitzoeken voor de bijzondere gebeurtenissen is hun leven. 18e verjaardag, huwelijk, kinderen. Dat zijn de momenten dat ik haar het meest mis. Verder wil ik jou en je gezin heel veel sterkte, maar ook veel plezier en geluk toe wensen in de periode dat jullie nog van elkaar mogen genieten.
Ik vind dit verschrikkelijk om te lezen. Dikke knuffel. Plukje haar misschien. Een brief die ze op bepaalde leeftijden mogen openmaken zoals 16e verjaardag ofzo. Een doos maken met daarin allerlei spulletjes. En vooral veel foto's maken.
Alles wat ik kon bedenken is al gezegd. Ik hoop voor jou en je gezin dat het je gegunt is om al die dingen vast te leggen en te maken/schrijven in de tijd die nog rest. Heel veel sterkte gewenst de komende tijd!
Ik krijg de rillingen van je bericht. Zit bijna te huilen hier op mijn werk. Ik wil je een hele dikke knuffel geven. Weet verder niet zo goed wat ik moet zeggen. Heel veel sterkte.....
Wat erg dit Ik weet niet zo goed wat ik je qua tips moet geven, weet ook niet zo goed wat ik moet zeggen. Schrik een beetje van je berichtje en zit met tranen in mijn ogen dit te lezen. Heel veel kracht gewenst.
Wat vreselijk hier was ik dan al 18, maar wat ik vooral mis zijn foto's waar ze er nog gezond en gelukkig op uit ziet, of we samen zijn. Evt kleine opbeurende spreuken in een boekje. Zo leer ik nog steeds dingen van haar, ook al is ze niet meer. Ze heeft ze niet opgeschreven, maar wel dingen tegen me gezegd die ik gelukkig nog heb onthouden en nu ook beter begrijp. Verder wil ik je heel veel sterkte wensen, wat lijkt me dit verschrikkelijk moeilijk.
Ik wens jullie heel veel sterkte.. Ik hoop dat jullie als gezin de komende laatste fysieke tijd nog extra mooie herinneringen kunnen maken. Daarna waak je over hen totdat jullie als gezin weer samen komen. Sterkte meid.. Ik vind je een krachtige vrouw! <3
Mijn moeder is ook overleden. Ik ben nu zwanger en had zo graag geweten hoe zij haar zwangerschap heeft ervaren. M'n vader is bijna alles vergeten. Heel veel sterkte!!!
Ik wil jou ook heel veel sterkte wensen! en geniet zo veel mogelijk met je gezinnetje! verder heb ik ook geen tips
Ik vind het afschuwelijk waar jij en je gezin/ familie doorheen gaan. Ik heb er geen woorden voor! Ik heb geen antwoord op jouw topic. Maar wil jullie heel veel sterkte en kracht toewensen!
O ja, wat ik ook heel mooi vind om te hebben van m'n moeder is lakentjes voor 't ledikantje, die m'n moeder zelf geborduurd heeft toen wij geboren werden. (maar dan moet je maar net zoiets hebben natuurlijk). Ik vind het prachtig dat mijn dochtertje nu onder deze lakentjes kan slapen. Héél veel sterkte meid!