Er is inderdaad zoveel keuze! Sommige tassen hebben veel vakjes, andere juist niet... Er zit ook een behoorlijk prijsverschil in. Qua kleur hebben wij een kinderwagen zwart/rood, dus zwart of rood of grijs zou mooi zijn. Verder boeit me uiterlijk niet zo, want ik ben praktisch ingesteld en ben niet echt van de merken enzo. Maar de Maxi-cosi heeft niet echt een luiertas, maar een shopping bag en die ziet er klein uit. Lijkt me dat daar niet alles inpast wat je mee wil nemen. Waar moet ik op letten? Een paar tassen die ik op de baby-dump website zag en die me goed lijken, zijn: Little Company Power Flower Messenger Jollein verzorgingstas Kipling Nannybag Black Maar geen idee of ze praktisch zijn! Enneuh, vinden jullie het niet gek om een kinderwagen van merk 1 te hebben en een tas van merk 2? Ik namelijk wel een beetje...
De Hema heeft een handige, neutraal grijze luiertas met voldoende vakjes en accessoires. Hij staat in de online winkel onder baby-verzorging. Hij kost maar 20 euro geloof ik.
Ik zal al met precies dezelfde vraag, veel verschillende soorten tassen en prijzen gezien maar twijfel enorm welke ik het beste kan nemen. Die tas bij de hema ziet er zo prima uit, past in ons geval ook nog eens goed bij de kinderwagen
Ik heb een creme kleur wagen dus daar kon elke kleur bij. Ik had eentje gehaald voor een jongen met creme en wit en zwart en een roze. Het werd een meid dus gebruikte ik de roze. Praktische tips: de tas moet goed aan de wagen kunnen hangen zonder dat het tot last is en dat de tas groot is en er veel in kan. Dat hij een ander merk heeft dan de wagen vind ik juist beter. Ik vind die standaard dingen niet mooi.
Nee, ander merk vind ik niet zo'n probleem. Bij hetzelfde merk zit je vaak toch vast aan 1 tas en kun je niet gewoon iets kiezen wat bij je past. Wij hebben zelf een reis-/verzorgingstas die ook echt wat groter is. Wij reizen nogal veel en dan moet er veel in kunnen. Onze past sowieso qua kleur niet echt heel erg bij de wagen, maar ik gebruik die tas toch niet alleen maar in combinatie met de wagen. Ik heb zelf trouwens ook gekeken naar die lusjes aan de achterkant. Sommige tassen hebben dat wel, andere niet, en onze wagen heeft zo'n mooi randje aan de voorkant waar je de tas precies aan kunt hangen. Handig voor een langere wandeling waarbij je toch al je spullen mee wilt nemen, dan hoeft het niet aan de duwstang te hangen ofzo!
Wij hebben een Little Company, helaas zie ik hem niet meer op de site van Babydump staan. Hij is groen met turqoise en heeft aan de buitenkant 6 vakken rondom waarvan 2 vakken van dat folie hebben om een fles warm te houden. Aan de binnenkant vind je nog 2 van die vakjes met folie en voor de rest is hij flink ruim. Wat ik ook fijn vind is de drukkertjes aan de schouderband waarmee je de tas handig aan de duwstang vast kan maken. Ik zal even kijken of ik het model nog kan vinden zodat je ook het plaatje erbij hebt.
Dit is hem Google Afbeeldingen resultaat voor http://www.bagsandbears.com/uploads/pics/Little-Co-Spice-Shoulder-bl_01.jpg
Weet er ook misschien iemand een luiertas die geschikt is voor spulletjes van 2 kindjes? Ik heb pas een nieuwe gekocht maar deze is net voldoende voor de spullen van mijn zoon... En wil straks niet met 2 tassen slepen...
Ik heb de verzorginstas van de hema. Voldoende ruimte, ook voor speeltjes, veel vakjes erin. Waarschijnlijk ook ruimte zat voor extratjes voor een tweede kind.
Die van MyRuffle heb ik ook al gezien idd ik vind hem superleuk maar als ik bij de afmetingen kijk vind ik hem niet zo groot?
Ik heb hem juist niet gekocht omdat hij mij te groot leek voor 1 kindje, maar weet natuurlijk niet wat je met 2 kindjes allemaal mee moet sjouwen. Anders misschien een gewone weekendtas waar je zelf een verschoningsmatje e.d. bij doet?