spuug in het speentje?

Discussie in 'Baby en dreumes' gestart door bar, 30 apr 2007.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik heb van die speentjes van bibi voor daisy. maar na een week of 2 begint er aan de onderkant van het speentje een wit randje te komen, aan de binnenkant..
    dat is opgedroogde spuug, ondat daisy nogal vaak spuugt en soms als haar speen erin zit en dan spuugt ze het er zo overheen.
    maar ik had al 2 keer een andere gekocht omdat ik dacht dat dat speentje niet goed was, maar het blijft erin komen..
    hebben meer mensen dit?
    want na een tijdje word het geowon echt vies en dan geef ik hem echt niet meer aan haar..

2. sim

sim Niet meer actief

ja dat had ik ook met bibi, ook met uitkoken kwam er water in, door de kalk word het dan ook wit.

ik heb nu de spenen van difrax die zijn dicht, komt niks in. zijn echt bijna hetzelfde qua model als je die van 0-6 maand kiest. ik vind ze ideaal, en ook een leuk modelletje (vlinder) en ook veel leuke kleurtjes om uit te kiezen

3. sweetangel100

sweetangel100 Niet meer actief

Die van Difrax zijn wel langer dan die van bibi.
    Het stukje dus dat je in de mond doet.

4. bar

bar Fanatiek lid

1 mei 2006
    2.342
    0
    0
    Secretary Pre-sales&Implementation
    Gouda
    ik vind die van difrax wel leuk, maar vind ze zo groot..
    ja als je die van bibi inderdaad uitkookt zit er allemaal water is het speentje.. nou dat krijg je er amper uit en dan ga ik hem niet meer aan daisy geven

5. Niet meer actief

Voor mij geen difraxspeentjes meer hoor..dhani stopt die gewoon compleet in zn mond :rolleyes: dus als je die speentjes geeft hou ze wel goed in de gaten..
    Heb er meerdere over gehoord waarbij de kindjes de hele speen in hun mond stoppen

6. mandy1

mandy1 VIP lid

31 jan 2007
    6.881
    1
    0
    restaurantmedewerkster
    baarn
    noa spuugt die van difrex uit. ik heb dus gewoon die van bibi, dan maar wat vaker vervangen.

7. sim

sim Niet meer actief

:confused: de hele speen in de mond? dat klinkt eng! maar zijn ze met schildje en al niet net zo groot als bibi?

8. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    ik had juist bij die van de difrax dat er in het randje spuug/melk gaat zitten...en de lijm liet los zag ik ieens..heb ze meteen weggeooid. Ik heb nu spene van de Avent..die zijn echt perfect! je kunt ze niet overal kopen heb ik gemerkt, maar in ieder geval wel bij de Prenatal

9. sim

sim Niet meer actief

lijm? waar zit dat dan, ik maak me helemaal ongerust nu, elijah heeft eindelijk een speen die hij lust, maar ik wil wel dat ie veilig is natuurlijk :(

10. sim

sim Niet meer actief

zijn er nog meer met problemen met de difrax fopper?

11. erannick

erannick Fanatiek lid

4 okt 2006
    1.356
    0
    0
    Melissant
    Nick duwt die van bibi juist helemaal in de mond en die van difrax dat lukt niet dus ik hou het bij difrax

12. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    bij het gedeelte waar het siliconenspeentje in het schildje gaat laat maar zeggen....dat randje

13. sim

sim Niet meer actief

huh, maar daar zit toch geen lijm? dat zit toch met een nopje vast?

heb die speen helemaal bestudeerd en ik kan geen lijm ontdekken

14. sim

sim Niet meer actief

15. Jodi

Jodi Fanatiek lid

17 jan 2006
    1.696
    0
    0
    Heb ook verschillende spenen geprobeert, maar Difrax is toch favoriet

16. missX

missX Fanatiek lid

2 mrt 2006
    1.226
    0
    36
    dan was het misschien toch opgedroogd spuug/melk...maar goed ook niet firs dat dat er zo makkelijk tussen gaat zitten vind ik.

17. Marian

Marian Fanatiek lid

27 feb 2006
    3.648
    0
    0
    Op dit moment lekker thuisblijfmama
    Kampen
    Ik heb de spenen van Dodie, mam loves me. Die kun je kopen bij kruidvat. Ze bevallen heel erg goed! Ze noemen dat orthodontische spenen. Als je ze uitkookt komt er soms ook wel water in de speen, maar een keer goed knijpen en dan is het er al weer uit.

Marian

18. Dientje

Dientje Fanatiek lid

12 jan 2006
    4.674
    0
    0
    Noord-Holland
    Hier gelukkig geen problemen met de bibi spenen, we hebben er ook 1 van avent maar die moet hij niet hebben.

19. sim

sim Niet meer actief

hihi, ik heb bijna een speen uit elkaar getrokken :oops: om lijm te ontdekken haha. ben er achter dat het niet gauw los laat van het schildje :)

20. Caithlin79

Caithlin79 VIP lid

21 mei 2006
    6.208
    3
    38
    Ik vind die difrax spenen juist heel fijn!

Die allerkleinste zijn ook echt klein, dus hoe je bij te groot komt? Die van 0 tot 6 maanden zijn wel iets groter idd, misschien dat je die kleinste maat nog niet gezien hebt?

Deel Deze Pagina