Goedemorgen, ik krijg vanmiddag de kapster bij mij thuis en wil er graag een nieuw model in laten knippen. Het is wel iets wat een beetje makkelijk te stijlen moet zijn in de tijd die gaat komen Ik kan helaas niet tijden voor de spiegel staan om het te stijlen ivm bedrust door de zwangerschap. Nu heb ik een 2 tal kapsel gevonden die mij wat lijken. Welke zouden jullie doen en waarom?
Oh ja. Duidelijk de eerste/linker. Wil je het helemaal zo moet je het ook opfohnen, maar met volumepoeder of spray in nat haar voor slapen gaan bijv kom je al een heel eind. De rechter heeft een pony, dat is eigenlijk altijd meer werk en je hebt een lichte slag in je haar dus wil je het zo stijl moet je toch stijlen en ook de pony goed stijlen.
Ik zou ook aan je kapper vragen wat mogelijk is met jouw haar, en wat het beste bij jouw gezicht staat Ben vorige week ook naar de kapper geweest met een plaatje 'dit vind ik mooi!', was helaas niet haalbaar met mijn soort haar tenzij ik inderdaad elke dag een uur voor de spiegel zou gaan staan En soms, hoe jammer het ook is, is het toch verstandiger om voor een kapsel te gaan wat gewoon goed bij je past, in plaats van een plaatje wat je onwijs gaaf vindt