Hoi. Over een half jaar gaan we op vakantie. Wat met ik alvast kopen voor de vakantie voor de baby? We gaan vliegen en in het hotel is geen babybed aanwezig. Moet ik dan een campingbed meenemen bij het vliegen? Aangezien het nu mama mazzeldagen is wil ik nu namelijk al inkopen doen , dus kom maar door. Wat voor eetschema heeft een baby van 10 maanden? Ik hoor het graag!
Melkpoeder thermosfles om warm water in mee te nemen. En een reiswaterkoker om de fles op hotelkamer op te warmen. En hier deed ik ook potjes in opwarmen. Normaal hebben de meeste hotels toch wel een babybed? En anders moet je idd een campingbed meenemen. Hier was het schema Pap of melk met boterham Fruit en sap Melk met boterham Koekje met sap Avondeten Melk Hier in de supermarkt hebben ze babythee. Deze zakjes deed ik in mijn koffer. Zo moest ik niet moeilijk doen met sapjes enz. Deed gewoon s morgens gelijk water koken en thee maken en hij dronk het later op de dag gewoon koud op.
Geen babybedje? Jeej da's onhandig.. Neem je ook een buggy mee? Anders even kijken wat je aan kilo's extra met betalen in het vliegtuig.. Kan nog best veel zijn! Weet niet waar je heen gaat anders eens kijken wat een bedje daar kost.. Kwa eet schema sluit ik me bij mijn voorgangster aan, al eet mijn zoon soms ook pap als ontbijt. Ik had dus bij: Melkpoeder vanuit nl (buitenland is andere samenstelling en is bijv nutrilon alleen in apotheek te krijgen in bijv Spanje) Pap 2 potjes warm eten en 2 fruithappen Wat rijstewafeltjes (goodies zakje) De rest daar gekocht. Op dag 1 meteen fruit gehaald zodat dat kon rijpen. In het buitenlans zijn ook baby's dus alles is te koop! Thermosflessen heb ik nooit aan gedaan,wij hadden appartement dus ook magnetron. Wel zou ik kwa luiers even kijken waar je heen gaat en of het daar duurder/goedkoper is. Zwemluiers bijvoorbeeld zijn vaak mega duur op vakantie. Ik neem die dus altijd voldoende mee. En voor de rest neem je mee wat je zelf thuis ook inpakt voor je vakantie: Even een greep, Kleding Hydrofiel doeken Petje Zonnebrand Reisapotheek Thermometer Vz pas en andere belangrijke papieren Voor de kleine slaapzak/eigen hoeslaken/knuffeltje Toilet spullen In je handbagage ook wat kleding/luiers/eten/speeltje/fles zodat je bij vertraging altijd wat bij hebt (of nog erger koffer zoek bijv)