Ik ga morgen voor het eerst met de kleine man naar een openluchtzwembad/recreatiegebied. Maar nu weet ik niet zo goed wat handig is om mee te nemen. We gaan naar een plek waar veel schaduw is, dus parasol enzo hoeft niet mee. Ik heb ingepakt: Zwemluier/zwembroek baby Wandelwagen met kinderwagenbak Groot vakantiekleed Zonnebrandcreme factor 50 Zonnehoedje baby Speelgoedjes (bijtring, tut enz.) Badcape Tentje voor de baby Shirtje voor na het zwemmen Gewone luiertas met inhoud (luiers, extra kleding, spuugdoek, hydrofiel, billencreme enz) Badkleding voor mij en m'n man Handdoeken Portemonnee Boekje Spelletje Broodjes Drinken Snoepje Appels Ik geef borstvoeding, dus voor de baby hoef ik niks te eten mee te nemen. Wat vergeet ik nog, wat zouden jullie nog meenemen?
Zonnebrandcreme voor jullie zelf. Petten/hoedjes voor jullie zelf. Veel water. Arvid's knuffel of heeft hij die niet?
Jaaaa, fototoestel idd!! Er zijn veel bomen waar ik heenga, dus parasol hoeft niet denk ik (heb eerlijk gezegd ook geen kleine parasol). Uv kleding had leuk geweest, maar heb ik ook niet... Kleine zal alleen even in de zin zijn als we gaan zwemmen, verder hou ik hm in de schaduw en ik smeer m goed in! Bedankt voor het meedenken!