ik heb een heel jaar gebroken nachten gehad , kon gewoon niet slapen of heel kort , ben toen ook valeriaan gaan gebruiken sterkste variant van kruidvat, en sliep daar goed op , heb het wel eerst geprobeerd toen mijn kinderen bij hun papa waren ( toen we nog apart woonden ) doodsbenauwd dat ik niet wakker zou worden , heel veel sterkte komende week!!
Wat bij mij goed helpt is melatonine 5mg en dan de time released versie. Ik reis veel voor mijn bedrijf en zit veelvuldig met enorme tijdsverschillen en dus jetlag. En ik ben al niet zo'n beste slaper. Alle andere middeltjes heb ik al geprobeerd en de chemische meuk gebruik ik liever niet. Ik gebruik de melatonine nooit vaker dan drie nachten achter elkaar en ik neem het tabletje al om een uur of 8 in zodat het echt goed uitgewerkt is de volgende ochtend vroeg. Heel veel sterkte met je zoontje, ik hoop voor jullie dat het door kan gaan en dat hij een spoedig herstel heeft.
Ik heb adhd en slapen is een ramp Ik gebruikte vroeger alcohol, niet zo slim en ben inmiddels geheelonthouder. Nu gebruik ik melatonine 1mg. Dan slaap ik prima.
Ik twijfel nu tussen......... Avena sativa (complex?) Passiflora Bach rescue Gaat om onrust, spanning, slecht kunnen ontspannen, niet uitgerust zijn na slapen. Tips?
https://www.webvitaal.nl/CatalogProductDetail?product=3222&gclid=CKuW4uWs-8YCFZCWtAodtfMB2w Avena Sativa extra Sterk capsules | VITAMINESPERPOST Twee linkjes waar ik naar gekeken heb.
Na van alles te hebben geprobeerd bleef alleen de zware medicatie van de huisarts over. Die werkt super goed, maar ben 3 dagen lang niet aanspreekbaar en suf. Begin dit jaar attendeerde iemand mij op dit: Slaapmiddelen kopen - het slaapmiddel Sleep Juice bestellen - Care4sleep Geweldig spul. Werkt goed, slaap voor het eerst sinds maanden heel de nacht door en ben sochtends niet suf als ik dit pas voor 20 uur. Dan ben ik rustig nog 2 uurtjes wakker, maar slaap daarna heerlijk!
Ik heb net toch maar Dornusan van Bonusan gekocht. https://www.webvitaal.nl/CatalogProductDetail?product=3222 Ben benieuwd......! Onder alleen het slapen maar ik hoop ook op een wat ontspannende werking voor overdag. We zullen zien!
Ten eerste veel sterkte morgen. Hopelijk gaat het door. Dat afzeggen en verschuiven brengt ook geen rust. M.b.t. je vraag, Bach druppels zijn er ook in verschillende soorten voor verschillende klachten. Koop je de flesjes los en kun je zelf samenstellen. En inderdaad Bach rescue remedy. Als ik echt stijf van de spanning sta en niet kan slapen en alleen maar malen dan neem ik oxazepam.
Oohw shit.... Niet goed opgelet dus... Edit: ik heb er achteraan gebeld en de bestelling geannuleerd... Ik ga denk ik toch maar voor andere capsules (Avena sativa). Dus bedankt voor je oplettendheid. Wnat als alcohol de werking van slapen bied, dan kan ik net zo goed jenever gaan drinken ja...!