Ben wel erg benieuwd wat jullie altijd voor pizza nemen? Ik neem eigenlijk altijd standaard een Hawai pizza (big american).
oehh lekker pizza! Ik neem altijd een margaritha pizza van de bestelbrommer, de ene helft voor mijn dochter en de andere voor mij, op smaak gebracht met een flinke kwak sambal oelek! yummie
Hangt ervan af waar de pizza vandaan komt. Bij de italiaan vind ik 'm het lekkerst met tomatensaus, kaas, extra kaas, olijven en champignons! Heb meteen trek, bedankt he!
van de aldi neem ik altijd een funghi(die met garnalen) wanneer we bij domino's bestellen neem ik altijd de scampi (met garnalen dus ) en bij de italiaan neem ik altijd de pizza met alle zeevruchtjes.. maar daarvan kan ik nu even niet op de naam komen
Ik neem altijd Calafornia van Big Amaricans. Maar die hebben ze bijna nergens meer bij ons in de buurt! Die is met tonijn, rode ui etc. HEERLIJK! En bij de pizzaria neem ik vaak ... uuhhh.. Ik weet de naam niet meer...
Toevallig, ga zo pizza eten Het verschilt nogal, bij diepvries pizza's zijn die van dr. Oetker toch wel m'n favoriet, en dan de tonijn of de hawai. Bij de Lidl koop ik vaak de salami. Vind heel veel pizza's lekker trouwens, ben gek op pizza!
Pizza's uit de supermarkt heb ik altijd al goor gevonden. Van domino's of de Italliaan vind ik een tonijn met ui lekker of met paprika en extra kaas..
Tonijn en funghi, naar mijn weten is de funghi met champignons en niet met garnalen, wat ik hier eerder las.
Als hij van Domino's komt, de pepperoni pizza en als hij uit de supermarkt komt de Ristorante al Funghi (met champignons). Heeeeerlijk, pizza!
altijd gorgonzola, heerlijk en in de supermarjt die van AH excellent en dan die met geitenkaas hmmmmmmmmmm heb er nu helemaal zin in.. bedankt!!!!!!
supermarkt.. dr. oetker- casa di mama of de ristorate funghi of salami. pizzaria: vanalles maar vaak een calzone.
Oh altijd anders! Die uit de diepvries vind ik niet te kanen. Ik vind olijven, champignons, zalm, ui, paprika, salami, blauwe kaas lekker. Maar niet alles op 1 pizza hoor, haha! Net waar ik trek in heb. 4fromaggi is ook lekker of hawaï
Dat doe ik meestal ook, maar een paar dagen geleden hebben we een keer bij Domino's besteld en toen had ik een pizza met kebab! En LEKKER!!!!