Wie gaan er allemaal naar de kerst markt? 11dec hebben we er hier eentje in westerwatering winkel centrum, wil graag ff rond neuzen haha ben niet vanplan er iets te kopen, vind het gewoon leuk om te kijken XD wie nog meer naar de kerstmarkt in jullie omgeving?
nooit naar een kerstmarkt in de omgeving maar ga altijd naar 1 in duitsland en of naar valkenburg. vindt de markt in de mergelgrotten erg gezellig. afgelopen 2 jaar niet heen geweest door omstandigheden maar hoop dit jaar toch te kunnen gaan
Daar gaan wij dit jaar voor het eerst naar toe, we zitten een midweekje in de buurt van Valkenburg, en een uitstapje hier naar toe staat op het programma . Ben erg benieuwd
valkenburg ik zou eigenlijk vandaag gaan maar ben niet gegaan naar dusseldorf baal wel maarja veiligheid gaat voor!
Ja, ik denk het wel; als er tenminste ook een stand van een bejaardenhuis is, want ik wil van die gebreide oma-sokken voor mijn kroost!
jahor net al geweest naar die in het dorp (wonen in dld) en morgen eerste advent dus nu al erheen. dan binnenkort nog een keer naar munster en/of oberhausen denk ik. ooh jah en volgende wk zondag gaan we nog naar een in de buurt haha het is hier een en al kerstmarkt.
Binnenkort gaan wij naar de kerstmarkt in Aken (dln), voor het derde jaar op rij. Heerlijk vind ik t daar, de sfeer, de kerstmarkt, de winkeltjes, gezellig!!!
De planning was om ook naar Aken of Dusseldorf te gaan maar na al die berichten in de media toch maar besloten om naar Valkenburg of Dordrecht te gaan.
hier in de buurt alleen dordrecht, maar daar zijn we al zo vaak geweest. wij gaan dit jaar wat verder weg. we gaan naar parijs voor de kerstmarkt.
Waar ik eerst heb gewoond hebben ze s'avonds (ik geloof 11 december ) het hele stadje in kaarslicht, druk dat het daar dan altijd is!!!! Is dan ook een klein kerstmarktje bij en muziek etc. opzich best gezellig!