Van dr. Oetker de pizza Vegetale, dus met paprika, ui, cherrytomaatjes en mozzarella. En als we bestellen meestal Margharita of Bolognese. En bij de Italiaan met rundvlees (lijkt op carpaccio) en rucola en knoflook. Die is zo lekker. Ohhhh wat zou ik een moord doen voor een pizza nu. Lekkerrrrrrr!
euh...Ik mag geen kantenklaar zit koemelk op. dus hier altijd ergens halen waar ze echt italiaans zijn, want dan zit er buffelmozzarella op en daar kan ik wel tegen, dan de keuze: pizza bufala, soms met parmaham, of de margharita met buffelkaas. Lekker simpel in ieder geval.
Wij bestellen nooit, en kopen ook nooit diepvries, gewoon lekker zelf maken, weinig werk maar veeeel lekkerder. Hier lekker met ontbijtspek, mais en uienringen + mozzerella.
diepvries neem ik altijd cheese en onion van volgens mij wagner? Vers neem ik elke keer verschillend.. Off topic; nog niet bevallen? Spannend
Voorheen verslaafd aan de pizza taco daarna kwam de calzone en nu eet ik altijd de pizza quattro stagioni maar dan zonder asperges en met ananas. als we diepvries hebben meestal 3 verschillende die we onder ons verdelen, zo hebben we van elk wat....
Diepvries: dan is het meestal restaurante van dr Oetker en dan funghi. Restaurant: bolognaise, met salami/kaas/tomaten en champignons of calzone..