Ik maak hem het liefst zelf, met artisjok, paprika, cherry-tomaatjes, ui, mozarrela en schimmelkaas!!! Het liefst veel gronete erop, mmmm!!
Hou dit gevoel vast en denk eraan op het moment dat de weeen begonnen zijn, maakt het misschien dragelijker. Succes alvast, niks is meer bijzonder dan je eigen kindje voor het eerst zien en vasthouden!
Ik neem altijd Fungi of Tonno. Eigenlijk altijd van Dr Oetker. Ben nu al een paar keer overgestapt op de verse pizza's van AH. Zijn ook erg lekker. Met de Tonijn en lief met salami ofzo. Als er maar vlees op zit haha.
Ik heb voor vanavond Turkse pizza en griekse pizza gekocht. Ben benieuwd! Meestal hebben we salami, Fungi of quatro stagione
Ik had er vanavond 1 van AH excellent en die was lekkkkker! Portofolio heet ie (of zoiets... weet niet meer precies de naam), Maar er zat mozarella, spinazie, cherry tomaatjes en pijnboompitjes op. Echt super was ie! En verder vind ik mijn zelfgemaakte pizza ook altijd erg goed, al zeg ik het zelf...
Dr. Oetker Funghi (alleen tomatensaus9pasta), kaas en champignons. En ik ben niet vegetarisch maar houd ontzettend van champignons!!!!
Wij eten vanavond pizza en nu is het een Ristorante pizza Salami! Ik eet of salami of hawaii en altijd die Ristorante en van de Italiaan neem ik een quatro stagioni
als ik van de pizzeria bestel: pizza van het platte land, tomaten,kipfilet,varkensfilet,shoarma,ham,kaas en spek. of de calzone. lekker dubbel geslagen met tomaten kaas ham en salami.