Ik neem 8 boterhammen mee. 4 met zoet en 4 net hartig (vlees/kaas). Daarnaast 1 stuk fruit en een liga evergreen oid.
Ik maak zelf van tevoren broodjes gezond, met onder andere ijsbergsla, ham & kaas, komkommer, augurk (als ik zin heb), tomaat of iets anders lekkers wat we in huis hebben. Soms ook wel eens geraspte worteltjes ofzo. Dat soort zaken
Bakje yoghurt Tortilla met kip/roomkaas of kip/avocado Fruit (appel, banaan, druiven, mandarijn) Crackers met smeerkaas, jam of nutella (kleine kuipjes) Een simpele salade Snack a jacks Brood met kaas en dan een opkikker van werk erbij Soms een koude pannenkoek (ja, dat vind ik lekker) Eierkoek Soms haal ik iets uit de kantine; bolletje met ei, broodje kroket... Kost een euro ofzo, dus dat is nog te doen. Hangt er een beetje vanaf wat ik meeneem, maar elke dag eten halen is echt veel te duur.
Ik neem altijd een bakje kwark met chia zaadjes, zemelen en fruit mee (peer of aardbei), 3 belegde boterhammen en een appel. Als ik een halve dag werk, alleen die bak kwark met inhoud.
Ik lunch meestal wel op m'n werk. Uit gemak, maar ik vind het ook zo lekker... Een verse salade, haring met uitjes, pistoletje filet americain, kom soep. Dingen die ik niet zo snel van huis meeneem. Ik neem wel altijd m'n ontbijt mee, twee boterhammen of een bak yoghurt/kwark met muesli. Standaard twee stuks fruit in de tas en soms iets extra's zoals komkommer of wortels.
Verschillend per dag, maar vaak - bakje vers fruit (bv gesneden watermeloen of druifjes) - yoghurt, bakje cruesli 4 noten en aardbeien, maar ook weleens een hard broodje en een bakje filet americain - pakje lu toastjes met een smaakje of sultana hartig - bakje rauwe groente (bv komkommer, snoeppaprika's o.i.d.
Ik neem meesta twee boterhammen met hartig beleg mee en fruit. Voor tussendoor een time out koek of van die lekkere breek crackertjes met tomatensmaak van lu dacht ik. Oh ja en een beker melk of arla limoen ( zo lekker !)
Broodjes 3 keer per week zijn mij toch echt wel te duur. Voor af en toe kan het wel (1 à 2 keer per maand), maar echt niet dagelijks. Ik neem meestal 4 belegde boterhammen mee. En een yoghurtje. En eventueel iets van fruit (als ik iets in huis heb dat ik lekker vind). Soms zijn de boterhammen thuis belegd, maar de helft van de tijd heb ik daar 's ochtends de tijd niet voor en neem ik het brood en het beleg apart mee en beleg ik het op 't werk. Drank krijgen we van 't huis. Water, spuitwater of cola-light (of koffie of thee). Wil je iets anders, moet je dat maar zelf meenemen. Af en toe vervang ik mijn boterhammen door een restje avondeten. Er staat een microgolfoven zodat we kunnen opwarmen. Onze eetzaal is tegelijk vergaderruimte en is dus vrij "beperkt". Bij ons dus geen aparte kantine. We moeten dus alles zelf doen . We eten altijd gezellig samen. Al wie in huis is (variërend van 2 tot 15 personen), komt gezellig erbij zitten.
Ik kies vaak voor een extra kopje koffie met de krant ipv lunch/avondeten maken. Sowieso gaat mee: Fruit Rauwkost (tomaatjes/worteltjes/komkommer) Zonnatura sesamhoningkoekjes Als ik brood maak dan zijn het 4-6 volkoren/zaden boterhammen met wisselend beleg. Soms vegasmeersel. Soms pindakaashagelslag. Soms kaas tomaat komkommer ed. Een keer per week werk ik ook in de avond. Vaak haal ik friet (supergoeie friettent). Maar ik maak ook wel pastasalade of gewone salade met avocado kaas tomaat paprika etc. Ik maak alles altijd vooraf omdat ik op mn werk daar niet de tijd voor neem. Ik streef nog steeds naar een keer mee gaan met mn collega's naar een supergoeie pizzeria maar ook daar heb ik dus eigenlijk nooit tijd voor (veel afspraken ed)
Ik mag mee- eten op mijn werk, maar dan wel tussen de patiënten. Nu ik bezig ben om mijn leefstijl aan te passen neem ik zelf eten mee. - Rauwkost - Fruit - Crackers - Philadephia - Blikje cola light
Ik neem altijd 2 speltboterhammen mee. Op mijn werk heb ik 2 soorten smeerkaas staan. Ik neem ook altijd een salade mee (zonder dressing) met daarin sla, rauwkost, olijven, kappertjes, pompoenpitten, tomaatjes, soms wat fruit (aardbei of framboos), soms fetakaas. Verder koop ik aan het begin van de week altijd appels en bananen en een pak optimel voor op mijn werk. Ik neem ook nog 4 rijstwafels mee voor tussendoor. Is dus aardig wat Als ik echt wat koop, dan haal ik een broodje bij de slager. Die is namelijk echt geweldig en de broodjes zijn een traktatie!
Dit dus, maar dan 1 euro per dag. Iedereen doet geld in t potje en dan ga ik boodschappen doen. (afbak)broodjes, kaas, vleeswaren, filet, brie, rauwkost etc.
Morgen neem ik 4 boterhammen mee. 2x kipfilet 2x filet american Een bak gesneden komkommer en tomaat En 2 stuks fruit. Banaan en een mandarijn Eind vd dag wel hongerig, maar ik sta-buk-loop-ren de hele dag in de winkel en moet dan nog ruim n halfuur naar huis rijden. Durf overdag alleen niet meer te eten omdat ik bang ben dat alles aankomt eerder at ik maar 3 broodjes dus 4 is al een verbetering
Wij hebben een uur pauze dus ik ga vaak naar huis. Soms haal ik een broodje. Maar dat mag ik niet te vaak van mezelf (duur). En soms neem ik brood mee en eet ik achter de pc als ik het erg druk heb.
Ik neem 4 bruine boterhammen mee en smeer het daar. Soms kuipjes jam, pindakaas, pasta, slaatje of salami.
Ik neem best veel mee naar m'n werk: magere kwark, zonnatura muesli met noten en zaden, honing, crackers, zuivelspread bieslook, jam, kaas, komkommer, fruit. Thee, koffie en cup à soep kan ik onbeperkt pakken. Soms haal ik een broodje bij de kantine. En heel soms gaan we met m'n team naar de Mac.