Wat nemen we mee terug van vakantie?

Discussie in 'Vakantie en vrije tijd' gestart door luca75, 28 jun 2018.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zara75

Zara75 VIP lid

10 jul 2007
    12.035
    6.139
    113
    Happyland
    Wij gingen vroeger altijd naar mn familie in Zuid Spanje, met de auto. Toen waren de grenzen nog niet open, mn vader smokkelde altijd enorme hoeveelheden Spaanse drank mee, verstopt onder de stoelen etc :roflmao:.
    Was altijd weer spannend bij de grenscontrole lol

pietje1987 vindt dit leuk.
  2. Marnatman

Marnatman Fanatiek lid

17 jun 2010
    2.382
    206
    63
    Man
    Bedrijfsleider
    In Grunn
    Een lege portemonnee.

3. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.220
    4.519
    113
    jaaaaaahhhh nemen wij ook altijd mee van die spicy pizza olie!

Zonnestralen vindt dit leuk.
  4. mamameer

mamameer VIP lid

21 jan 2014
    8.220
    4.519
    113
    wij nemen meestal een foto toestel vol leuke foto's mee terug. en heel veel vieze kleding ;)

vaak wat olijfolie, of pizza olie.
    een paar leuke souvenirs, we gaan nu naar Spanje, dus misschien wat aardewerk, leuke schalen/tapas bordjes, vaak iets leuks voor in de slaapkamers van de kinderen. of iets om aan de muur te hangen.
    vaak koop ik ook nog wel wat kleding
    en een leuke hoed, die ik vervolgens op zolder leg en nooit meer op doe, en dan koop ik het volgende jaar gewoon weer een nieuwe op vakantie.

en de wijn smaakt in het vakantieland altijd 10 x lekkerder dan thuis is mijn ervaring, omdat het toch anders is als je weer thuis bent.

5. Afkes 10tal

Afkes 10tal Fanatiek lid

4 mrt 2013
    1.352
    737
    113
    Wij namen vaak een kerstboomversiering mee. Super leuk om dan met kerst herinneringen op te halen. De afgelopen jaren niet echt meer iets gevonden.

mamameer vindt dit leuk.
  6. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.100
    941
    113
    Vrouw
    Zeep
    Speciale mayonaise
    Lokale kruiden

7. Mooiezomer

Mooiezomer Fanatiek lid

22 apr 2017
    2.100
    941
    113
    Vrouw
    Oh en uit Frankrijk een grote tube Biafine (geweldige zalf bij brandwonden of als je verbrand bent in de zon)

amy2015 vindt dit leuk.
  8. luca75

luca75 Fanatiek lid

14 aug 2013
    4.866
    3.501
    113
    Mocht je een keer naar oostenrijk/ Italie/kroatie gaan dan moet je eens een tussenstop maken in het plaatsje Rothenburg ob der Tauber.

Schattig plaatsje met een kerstwinkel die 365 dagen per jaar open is

Afkes 10tal vindt dit leuk.
  9. laurazoey

laurazoey Fanatiek lid

20 mrt 2015
    4.485
    2.225
    113
    Vrouw
    twente
    Wij hebben ooit een rugzak moeten kopen in Krakau omdat onze kapot ging. Toen zijn we direct begonnen met het sparen van pins voor op de rugzak. Inmiddels liggen de pins gewoon in een bakje want het zijn er teveel voor op de rugzak en sommige laten los en raak je daardoor kwijt.

10. pietje1987

pietje1987 Niet meer actief

Meestal iets van lokale drank/eten. Bijvoorbeeld van onze huwelijksreis naar Cuba hadden we sigaren en rum ;)

11. Paardenbloem

Paardenbloem Niet meer actief

Vorig jaar uit Italië 1 fles wijn. Dat was een beginnersfout, ik had de hele kofferbak vol moeten laden met flessen wijn:D

12. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.096
    3.878
    113
    Oh, herkenbaar. Zat dan ook in dozen bij onze voeten. Hij legde daar dekens over en half over ons. Bij de grens moesten we doen alsof we sliepen. Vond ik ook altijd wat spannend.

Wij nemen, heel braaf, Lovea zonnebrandcrème mee, dat smeerbare in een knijpfles, verkopen ze hier niet. En soms nemen we nog wat wijn mee ofzo. En nog meer waar we toevallig tegen aan lopen.

Zara75 vindt dit leuk.

Deel Deze Pagina