Zit nu RTL Lounge te kijken, en zie weer het programma "Volgens hem, Volgens haar". Oh wat vond ik dit een paar jaar geleden leuk zeg! Zo herkenbaar sommige dingen. Vind het erg jammer dat het niet meer op tv is... jullie ook?!
Jaaah Die serie keek ik ook meestal! Erg lache en heeeeel herkenbaar! Typisch mannen en vrouwen reacties enzo, erg leuk! Echt die kleine ruzietjes altijd.. hehehe. Ik heb nu nog geen rtl lounge/upc digitaal, maar over 1,5 maand wel! Kan niet wachten tot ik hem weer kan zien
ik heb juist een ontzettende hekel aan dat progamma haha ik kijk smorgens altijd gtst en dan komt lotte dan ga ik de boel altijd doen beneden en als dan disire komt ben ik klaar en kan ik dat gaan kijken en daarna komt altijd volgen hem volgens haar danzet ik de tv uit haha heb er echt een hekel aan
dat was toch een programma door beau en linda en bekende ned in achter de desk? vonden het hier ook erg leuk! minder vond ik het wedstrijdje doen in fileparkeren tussen man en vrouw..
Nee, volgens mij niet. Volgens mij is het een soort comedyserie als ik me het goed herinner... Zie: Volgens Hem, Volgens Haar - RTL.NL
Ja klopt wat een man (rob) en een vrouw (saskia) die altijd een soort menings verschillen hadden.. echte mannen en echt vrouwen dingen.. duurde ook altijd maar 15 minuutjes!
Toen ik het zag dacht ik ook das niks aan, ik hou sowieso niet zo veel van die hollandse series. Maar Toen ik hem afkeek lag ik wel helemaal dubbel van het lachen dus die serie vind ik wel erg leuk
Nee, ik vind het echt een vreselijk programma. Ik kan die 2 niet uitstaan. Pas was RLT Lounge tv-zender van de maand bij Ziggo en hadden we het een maand gratis, maar zodra die 2 voorbij kwamen zapte ik snel door. Ik mis het dus niet...
Ik vind het vreselijk, ik kan er echt totaal niet om lachen. Ik vind het echt jammer dat het altijd tussendoor komt