Wat niet klopt op televisie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamavanukkie, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Jo79

Jo79 VIP lid

6 mei 2007
    25.085
    3.869
    113
    Ja, net als bij die Lays chips reclame van die mensen in het park, dat pak is keurig aan de bovenkant en er zin geen enkele kreukel in, knap hoor!

Die reclame van Chocopops (of weet ik hoe die dingen heten, die knisperen in de melk), lijkt het alsof alles achter elkaar gebeurd, alleen staat de fles melk het ene moment met een dop erop, dan weer zonder dop, weer met dop en weer zonder dop op tafel.

Oh ja, als ze in soaps bellen met elkaar en afspreken dat ze 's avonds uit eten zullen gaan, dan hangen ze daarna altijd op (ze zeggen ook nooit dag ofzo), zonder te hebben besproken waar en hoelaat ze ergens afspreken.

Wie weet is alles al eerder gezegd hoor, had niet alle achttien pagina's doorgelezen.

2. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    Ja inderdaad, die chips! Die zakken zijn niet geseald.

3. Dat van die soaps is mij ook opgevallen. Vooral bij GTST is dat heel erg..
    Spreken ze met elkaar af, maar je hoort nooit, waar en wanneer.. Zo typisch..

4. mamavanukkie

mamavanukkie Fanatiek lid

2 jul 2008
    3.253
    16
    38
    Brabant
    In detective series, krijgt een agent telefoon, hant 2 seconden later weer op en verteld dan uitgebreid wat ze net gehoord heeft!

5. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Hier ook een zware reclame-ergernis.
    In die reclame van Immodium smelttabletten beginnen ze met: "toen IK vanmorgen opstond en diarree had, kon U twee dingen doen..."
    Irriteert me mateloos, echt! Ik kan gewoon niet begrijpen dat ze dat zelf niet doorhebben!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Het regent ook haast nooit in films en series :D (mits het erover gaat)

7. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Digitale horloges in Cowboy films :p

8. Gezond

Gezond Niet meer actief

En dan van die chocomel hot... Dat die vent uit het raam gaat hangen met die dakgoot die dan breekt... Oooh my god... Erg gewoon!!!!

9. ruby28

ruby28 Fanatiek lid

10 mrt 2007
    3.609
    0
    0
    moeder !!!
    brabant
    ooh die van chocomel vind ik wel grappig, erg droge humor

10. Net of ff met je hoofd buiten het raam hangen, die chocomelk lekkerder maakt.

11. hanna26

hanna26 Actief lid

16 jun 2008
    128
    0
    0
    en dan staat hij binnen opeens met een blad op zijn hoofd. Volgens mij komt er heel veel water naar beneden en zijn de blaadjes er dan wel afgespoeld...

12. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38

Die reclame klopt dus van geen kant he, als hij binnenstaat is de verkeerde kant nat !!!
    En als die dakgoot breekt, dan waait al dat water na binnen, maar als je dat stukkie raam ziet, ziet het er helemaal schoon en goed uit :(

13. Gezond

Gezond Niet meer actief

Ja precies... en het wordt een echt hemels genot als de dakgoot knapt en de inhoud over je heen valt.. pffff
    Ik zou denken: Chips... wat gaat me die dakgoot nou weer kosten!!!????

14. Marijke1982

Marijke1982 Niet meer actief

Ik heb net even goed opgelet (en nog even terug gespoeld), maar als ik het goed zag doet hij niet 2 keer zijn schoenen uit, maar is hij bezig om zijn rechterschoen los te maken, en dan trekt hij zijn linkerschoen uit. En daarna gaat hij weer zijn rechterschoen losmaken en uiteindelijk ook uittrekken.

15. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Ik heb ook goed opgelet, maar hij trekt ze inderdaad maar een keer uit.

16. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    Ik was ook al goed aan het kijken, maar zag ook niet dat hij 2 keer zijn schoenen uit deed...

17. Ikdus

Ikdus VIP lid

1 aug 2008
    10.695
    15
    38
    Ik heb vanacht een foutje opgemerkt bij Malcom in the middle !

Dr komt door zo een ballon een storing in de hele straat.
    Ze kunnen zelfs niet koken en de biefstuk word dan ook op de bbq geval neergelegd.

Maar zoon lief Malcom die belt wel na de huistelefoon terwijl er geen stroom is !

18. skatjuh87

skatjuh87 Niet meer actief

haha ik zit ook titanic te kijken en was aan het letten op de schoenen, erg ook he hihi.
    Maar hij trekt inderdaad elke schoen 1 keer uit en niet vaker.

Have fun nog met kijken

19. Skatje

Skatje VIP lid

10 dec 2008
    9.026
    165
    63
    Vrouw
    Gastouder
    Arnhem
    ff off topic :p

Ik vond titanic eerst helemaal geweldig! Maar nu ik Leonardo niet meer zo leuk vind, hoeft die hele film van mij niet meer :D

20. Springmuis

Springmuis VIP lid

19 aug 2008
    7.043
    0
    0
    Ik ben ook titanic aan het kijken, en had dit topic al gelezen, maar zag ook niet dat hij 2 keer zelfde schoen uit deed hihi

Deel Deze Pagina