Wat niet klopt op televisie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamavanukkie, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Pfff, als imand zich ergert aan reclame-foutjes ben ik het wel!

Zoals:
    Dit product is dematologisch getest...
    (ja leuk, wat was de uitslag dan??)

of Carglass....grrrrr
    kunnen wij bijna altijd repareren...als u verzekerd bent, betaalt uw verzekering meestal (dus ook nog niet eens altijd)...hoeft u meestal bijna niets te betalen...

Wel/niet betalen??? Draai er niet zo omheen!!!

Ik zal wel een ongeloofelijke muts zijn, maar werk zelf in de reclamewereld en kan me hier erg aan irriteren!
    Heb vast nog meer voorbeelden, maar kan er zo even niet opkomen.

2. chantal1984

chantal1984 Niet meer actief

Zit net ff na te denken aan die svenergie reclame.

Die Sven is toch een '' Bikkel '' zo doen ze hem toch voor, zouden ze dan juist die baby's ( de nieuwe svens ) express een rompertje en sokjes aan hebben gedaan zo van '' wij zijn ook bikkels ''

Of zeg ik nu iets stoms ?

3. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dat denk ik ook hoor...van de Sven-baby's!
    Das vast geen foutje. Ik deel alleen hun humor niet blijkbaar..

4. tummetje

tummetje Fanatiek lid

4 dec 2007
    4.270
    1
    0
    in mn holletje
    Klopt misschien wel maar kan me er vreselijk aan irriteren; bij die dreft reclame ("ik koop bijna nooit dreft") staat de klok steeds op 10 voor 2 :p

5. QueenBee

QueenBee VIP lid

9 dec 2005
    11.098
    0
    0
    Momenteel in between jobs..
    Er gaat niets boven
    En er staat steeds op dezelfde plek een radio.. ;)

6. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Ik weet niet of ie al genoemd is, maar dit viel me dus net op:

Ik kijk die Carglass reclame op tv. Die gast ziet een klein sterretje op de voorruit en laat zien wat er gebeurt als je ineens de verwarming in de auto hoog zet. Daardoor wordt dat sterretje groter. Maarrrrr: terwijl hij net die verwarming hoog zet, zie je zijn adem dus! Zo'n stoomwolkje zeg maar, wat dus inhoudt dat het nog steeds koud is in de auto.
    HUH?! :D

7. muis26

muis26 Fanatiek lid

niet echt een reclame foutje, maar vrijdag bij popstars, lieten ze in begin dat meisje zien wat overleden is in haar slaap, echt heel zielig, nog maar 20 jaar..... en paar minuten later zei die voice over,.... WIE OVERLEEFT het tot de finale.....

of iets in die trend.. niet echt heulllllllllllllllllllll snugger!!!

8. melloncollie

melloncollie Niet meer actief

Oh das meer een De Wereld Draait Door - momentje :p

9. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Buiten die reclame voor die diarreremmers ("toen ik vanmorgen opstond en diarree had, kon U twee dingen doen...":() erger ik me ook dood aan de always reclame, waarin ze altijd maar roepen dat je een 'happy period' ervan krijgt! Nou, vraag maar aan mijn vriend: ik heb echt geen happy period hoor! :D

10. Bluesky

Bluesky VIP lid

1 okt 2007
    5.941
    0
    36
    Verzorgende-IG
    Heerewaarden
    Hebben jullie nou ook het idee dat er iets niet klopt aan die man van de reclame van de staatsloterij? (Ik weet even niet zeker of dat de staatsloterij is of niet) Die soort van goochelaar, die daar zo vingervlug staat te doen met die loten..

Ik heb steeds het idee dat dat hoofd niet bij dat lichaam hoort. Op de een of andere manier klopt de verhouding niet. BEn ik de enige die dat ziet?

11. frummeltje31

frummeltje31 Fanatiek lid

16 sep 2009
    2.158
    110
    63
    dat heb ik dus ook!!!! Er klopt gewoon iets niet!

En inderdaad van die always, dat roep ik ook altijd! Je hebt geen happy period!!! Maakt niet uit wat ze verzinnen, happy zal ie nooit worden. Jaren geleden was er ook eens zo'n reclame op de radio, die begon met Jippie ik ben ongesteld.... grrrr, kon ik zo boos om worden!

12. Suzie83

Suzie83 Niet meer actief

Je hebt van de Burger King toch een reclame waarbij een man denkt teveel terug te krijgen en dan door het raam springt?!

Nou heb je daar een vervolg op. Met precies dezelfde acteurs.

De eerste reclame is in het Nederlands gesynchroniseerd,
    en de tweede gewoon in het engels met ondertiteling.

Is natuurlijk geen foutje, maar vind het wel dom.

13. Weetje wat ik niet vind kloppen..

Die reclames, en dat zijn er soms best veel, waarin een product wordt aangeprezen, ja wat anders in een reclame..

Maar dat er daarin dan gezegd wordt :"NU OVERAL TE KOOP".

Zoals nu dat tijdschrift met zo'n knuffelkatje erbij, ofwat het dan ook mag zijn.

Dus als ik zondagavond om 21 naar een lingerie winkel ga, moet ik het daar kunnen kopen volgens de reclame want het is overal te koop..

Snap je wat ik bedoel?

14. Big Wish

Big Wish Fanatiek lid

12 okt 2008
    1.314
    306
    83
    kinderopvang
    ja, dat is echt iritant, er was tijdje geleden ook reclame van een supermarkt (weet niet meer welke) dat ze ook zeiden, ga nu naar de winkel. Lekker handig s'avonds laat:p

15. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier

heb ik het dit weekend nog over gehad met mn man.. Het is ook net alsof hij niet echt goocheld met dat staatslot.. Het ziet er zo nep uit:D

16. Loesie1982

Loesie1982 VIP lid

25 dec 2008
    5.486
    0
    0
    Juffrouw
    Overijssel
    Ik heb 2 dingen...

eentje op tv:

Reclame van coca-cola zero, papa klopt op de deur, jongen drinkt cola en het raam wordt kapot geslagen door mensen aan touwen enz enz...alles wordt netjes gemaakt, jongen maakt zich vast aan touw, ontsnapt door open raam...vader komt binnen...en alles is netjes!?!

tweede: (niet op tv, maar in huis aan huisblaadjes)
    Staat er een advertentie in de krantjes...BEL 112...
    En verder niks...en als je dan belt en er is niks aan de hand, krijg je (terecht) een boete!
    Maar waarom dan zulke stomme advertenties!?
    Mevrouw, wat is er aan de hand...niks...maar er staat in het krantje, bel 112...(flauw he?!)

Had nog veel meer, maar kom er niet meer op!

17. 1 en 1 is drie

1 en 1 is drie Actief lid

26 mei 2008
    112
    0
    0
    Roosendaal
    Net zoiets als bij Carglass:

Bel ons gelijk als u een sterretje ziet...
    Elke avond zie ik wel een hoop sterretjes hoor als ik naar de lucht kijk...flauw he!

18. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Heb vanmiddag nog eens goed gekeken haha.. Maar het valt gewoon op! Het hoofd doet niet wat zijn lichaam uitstraalt zeg maar en het staatslot doet niet wat zijn handen doen haha

19. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    afgelopen zaterdag in de popgroep..
    misschien niet helemaal On topic maar meer een waarschuwing haha..
    (Is een programma van 6 jaar en ouder ofzo op ned. 3)

Ze liepen richting een kdv of bibiliotheek ofzo (veel kindjes en mama's).. zo'n vent heeft dan die lappenpop die praat --> Baby op de arm en daar hing gewoon zijn piemeltje uit! Te belachelijk voor woorden..
    Paar weken geleden zij hij tegen zijn opa een uhm... niet zo'n nette tekst.. Vrij netjes vertaald: Ik zal mijn ontlasting in je mond deponeren als we voor tv zitten... :x:x:x

20. Devilschase

Devilschase VIP lid

1 dec 2007
    21.158
    8.135
    113
    Generaal zonder leger.
    Flevoland
    In titanic heeft iemand een digitaal horloge om.

in 1912

uhu uhu

Deel Deze Pagina