Bij Oral B; BESCHERMT tegen al deze punten . . . . Frisse adem Eh, het BESCHERMT tegen frisse adem? nou lekker dan. heb huhn er 2 maanden geleden ook al over gemaild LOL
In welk stukje dan? Ga ik meteen even kijken. Probeer altijd goed op dat soort dingen te letten, maar dit is me nooit opgevallen.
Ja, dat klopt dan toch? Ze beschermen te TEGEN slechte adem. Dus zorgen ze ervoor dat je geen slechte adem krijgt. Of lees ik het nu verkeerd? Leuke ondertekst trouwens! Helemaal mee eens!
Wat een achterlijk asociaal tv-programma is dit zeg! Die poppen hebben het over seks en al dat soort dingen. Ronduit belachelijk dat dit geschikt is voor kinderen Ik maak me er iedere keer kwaad over zeg:x Nou ben ik totaal geen bekrompen persoon, maar dit gaat me toch echt te ver
en jahoor, weer een reclame die niet klopt. De nieuwe reclame van carglass. Het is degene dat de man op wintersport gaat en dat het sterretje een barst word door de temperatuurverschillen. Hij heeft in zowel de ruit van het jaar ervoor als die van nu het sterretje op precies dezelfde plek. Terwijl het een 'nieuwe' ruit moet zijn. Ik moet zeggen dat ik bij nieuwe reclames er toch op ga letten of er iets niet klopt. Maar bij deze was het wel erg duidelijk
Zo vind ik het ook ronduit belachelijk dat bij South Park 6 jaar en ouder is. Ik bedoel: Wij kijken er heel graag naar en kunnen de humor echt waarderen, maar mijn 11-jarige stiefdochter mag er echt niet naar kijken hoor. Ik vind het niet geschikt.
De nieuwe Oreo reclame, waarin die vader op de bank ligt en dat jongetje met zo'n koekie aan de haal gaat. Hij pakt zo'n oreo koekje, zegt er nog netjes bij 'draaien' , draait vervolgens de ene helft van het koekje af en als het volgende shot komt waar hij een hap van het koekje gaat nemen, is het koekje ineens weer aan elkaar! Rara hoe kan dat
zat naar tell sell te kijken en ging over haargroei middelen, zie je alle mensen met volle haardossen, dan zie je dat er een geleerde die het product heeft ontwikkeld in een vlug beeld voorbij komen..........is die vent zo kaal als een biljartbal hahahahahahahaha
Dove deodorant reclame: Dame pakt een cactus en gooit deze in de pedaalemmer. De deksel gaat vanzelf open en dicht! En er zit geen pedaalemmerzak in... ING/Postbank reclame: Jongetje verkoopt meloenen voor 1 euro. Mevrouw (Ellen) neemt een meloen en vertelt aan het ventje wat een goed idee ze dit vindt. Maar hij krijgt toch geen ene cent van haar!! Irritant...zucht...
heb ik ook niet altijd hoor. Als in het begin van de Titanic het schip wegvaart, is de Titanic al in beweging terwijl de propellers nog niet draaien. Erg knap...
O ja, en dat oude vrouwtje dat het verhaal verteld, is 101 jaar oud. Ze is nog erg goed op de been voor iemand van die leeftijd. Wipt zo de rolstoel uit... En de leeftijd klopt niet. Ze zegt in de film 101 te zijn, en toen ze op de Titanic was 17jr. Maar dat kan dus niet aangezien ze in 1921 op de titanic was. Als je het goed berekend was ze dan pas 93 en geen 101. Snappen jullie het nog? Of draaf ik een beetje door nu?
net in de film miss congeniality.. valt op dr smoel op het podium. haar haren verward in haar hoedje, volgende shot, haartjes weer netjes op plek
Geen pedaalemmerzak? Ach zo zie je maar weer, iedereen op zijn eigen manier hahaha. Ik dacht dat dat normaal was hoor
Is ook wel, maar heb alleen een pedaalemmer op het toilet beneden, en daar gaan alleen lege wc-rolletjes in. Vind het dan een beetje zonde van het zakje.