Er is zo'n reclame van syos of zo: Dat mens wil ook 'zo'n mooi haar als bij de kapper'. ZULK mooi haar! Tenzij ze echt maar 1 haar bedoelt... Zo irritant!
Wat er volgens mij niet klopt is die reclame over de inflatie. Je weet wel, dat meisje met die mandarijnen. Op het laatst legt ze de euro aan haar rechter kant, maar doet moet volgens mij links zijn. Niet echt duidelijk uitgelegd , maar let maar eens op als dat spotje voorbij komt, misschien dat je het dan ziet.
Ik zat naar ATWT te kijken. En dan zie je de geest van Sofie. Met een gigantische schaduw op de muur? Ik vind dat dan niet kloppen, geesten hebben toch geen schaduw
dat kan best kloppen hoor, als het goed is wordt het schip eerst van de kant weggesleept door sleepboten
heb de dvd box van GhostWhisperer in huis en bij de uitleg van de makin off zeggen ze dat ze geen schaduw hebben
Haha weten we dat ook weer. Heb ook die boxen, maar nog nooit de making off gekeken. Kan je blijkbaar nog wat van leren
Ik weet niet of je ONM kijkt? Maar die van de reclame van de staatsloterij ofzo. Dezelfde als die bas denk ik ook, die speelde een korte rol in ONM. Hij was de vriend van Sanne geworden, maar ondertussen was hij getrouwt en wilde toch niet bij zijn vrouw weg! Misschien ken je hem anders daarvan
Waarom ben ik nou de naam vergeten van die ene film!!! Niet troy die net al genoemt werd, maar een andere uit de middeleewen. Maar goed er is een film waar een vliegtuig overvliegt... Bestond nog helemaal niet in die tijd Misschien was het gladiator ofzo? Jammer dat ik het niet meer weet.
de late uitzendig van atwt van gistere: meg haar ene hand word los gemaakt en ineens is die andere ook los???
Ik had net de Bol, of ATWT aan staan, iets wat er op leek iig. Daar zat een vrouw in een psychiatrische instelling aan haar bed vastgemaakt met soort van bandjes om haar handen. Maar die touwtjes waar ze dan aan vast zat waren zo lang dat ze makkelijk met haar ene hand de andere los kon maken. Hoop toch dat ze dat in het echt niet ook zo doen
Hahaha geinig topic. In de film Titanic hijst leonardo dicaprio nog even zijn sok op als hij met Kate Winslet op de zinkende achtersteven zit. Ja volgens mij ook een foutje want als je vecht voor je leven denk je toch niet aan een scheef zittende sok hahahaha! (heb die film trouwens wel zo'n 100 x gezien voordat ik het ondekte)
Zeggen ze bij het spotje over "sing it" ofzo niet dat Angela Groothuizen het presenteerd? Ik zie steeds een andere presentatrice voorbij hobbelen (en die zingt valsssss).
oh, lees je berichtje net te laat Elmo, hij kwam hier net voorbij maar natuurlijk nergens op gelet haha als hij weer komt dan zal ik eens opletten.
Ik had het idee dat ik het nu niet meer hoorde..maar zag het ook te laat. Was dus niet de enige die het opviel
Mijn man zegt nu: ze noemen Angela wel maar ze bedoelen niet dat je haar dan ziet. Ik zeg: maar je ziet steeds een vrouw...hij zegt: dat is steeds een andere. Gewoon vrouwen die meedoen... Nah, ik ga weer goed kijken de volgende keer! Hij denkt ook dat die reclame met dat voetbal (dat ie op de wc kijkt) niet klopt. Hij kijkt eerst naar de ene kant op de wc en daarna naar de andere kant..? Ook opletten dus