Wat niet klopt op televisie

Discussie in 'Films, televisie en nieuws' gestart door mamavanukkie, 14 nov 2009.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Hmmm dat hoef niet per se fout te zijn...hier in België wordt bijna nooit zulk/zulke gebruikt, altijd zo'n.(zowel bij enkelvoud als meervoud)
    Bijvoorbeeld zo'n mooie wagens
    zo'n grote huizen
    zo'n lieve baby
    etc...;)

2. MvS

MvS VIP lid

19 okt 2008
    5.563
    1
    36
    @ Lucia: maar omdat iets altijd zo gezegd wordt, kan het nog steeds fout zijn, hoor :)
    Ik erger me namelijk ook altijd groen en geel aan die reclame, omdat het echt echt echt niet klopt! :D

3. mamavanuk

mamavanuk Lid

2 okt 2009
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Die reclame van KFC waarin een man wraps maakt, snijd de kip, wijst naar tomaat en kaas (ik zie helemaal geen kaas !!) op zijn snijplankje. Beetje raar.

4. Bebek Istiyorum

Bebek Istiyorum VIP lid

24 sep 2008
    7.353
    0
    0
    op een roze wolk ;)
    Ik heb ook steeds het idee dat dat niet klopt, maar volgens mij komt het doordat er een spiegel in dat toilet hangt en hij daarin kijkt....Maar ik ben er nog niet helemaal uit, dus zal nog eens goed opletten!

5. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    de NEM reclame met Frans Bauer. Als hij haar belt, neemt ze op met haar mobiel en is ze net onder de douche vandaan!

6. Sammie88

Sammie88 VIP lid

12 jun 2008
    11.287
    0
    36
    Emmen
    #326 Sammie88, 15 feb 2010
    Laatst bewerkt: 15 feb 2010
    Kitkat reclame tennisbaan, als de vrouw alle ballen raakt in de reclame , waarom liggen al die ballen dan aan haar kant, er is niemand die terug kan slaan..

Dat zal dan betekenen dat alle andere ballen mis waren :D

7. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Waarom zou dat niet kunnen? Ik heb mijn mobiel ook wel eens in de badkamer liggen hoor als ik aan het douchen ben. Zeker als ik telefoon verwacht.

8. Elmo

Elmo Niet meer actief

Sammie,
    Ja, niet gek toch, zoveel mis voor zo'n typje :D

Wij zien net die Wella reclame en denken beide:
    Ja hoor, eerst je haar helemaal stylen, lak er in..en dan je trui aantrekken ...dusssss....

9. dreames

dreames VIP lid

9 dec 2007
    7.818
    4.057
    113
    Volgens mij is dat een beetje het idee achter die Wella reclame. Dat je haar goed blijft zitten in diverse omstandigheden (geloof zelf niet dat het echt goed blijft zitten als je je trui aan doet) maar is volgens mij wel de gedachte er achter.

10. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    vanmiddag bij ATWT.. Alison ligt doodziek in het ziekenhuis, krijgt een spuitje met tegengif, 10 tellen later opent ze haar ogen, neusdingetje gaat af en zit ze zonder hartbewaking e.d. bij iemand anders op de kamer:S niet echt logisch

11. Elmo

Elmo Niet meer actief

Dreams: ja, zou heeeel goed kunnen maar mijn haar staat echt verticaal op mijn hoofd als ik er zo'n trui overheen trek :D

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    het gaat meer om het feit dat deze mevr werkt bij de NEM en Frans Bauer schijnbaar haar prive nummer heeft gekregen toen hij ging overstappen van energieleverancier. En niet een klantenservice nummer.

13. Eefje28

Eefje28 Fanatiek lid

2 sep 2008
    1.923
    0
    0
    Groningen
    Leuk topic... :D

Dan die Tune van Pieter Post

"'Pieter post , Pieter post met zijn POES verdient de kost.
    Vogels in de bomen , zien hem fluitend komen. :(

14. popje

popje VIP lid

20 jul 2006
    7.339
    269
    83
    NH

Moet een beetje lachen hier om.... inderdaad mmm weet niet wat ik hier bij moet denken ;) Maar vind hem wel een beetje grappig

15. mamavanuk

mamavanuk Lid

2 okt 2009
    97
    0
    0
    NULL
    NULL
    Kennen jullie die reclame waarbij een één of ander stylist Thijs (?) een oproep doet voor kandidaten, elke keer als het internetadres in beeld komt zie ik telkens softhijs staan ipv sothijs. So irri....

16. Daantje85

Daantje85 VIP lid

10 nov 2007
    24.059
    0
    36
    limburg
    ja is me ook opgevallen!

17. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Zat laatst een aflevering te kijken van Flikken Maastricht, komen Victor Reinier en Angela Schijf bij een plaats delict waar een overleden persoon ligt. Victor belt met de hulpdiensten; "Kunnen jullie hierheen komen, er ligt een dood lijk." ....

Uhmmm, zijn er ook levende lijken dan??? 8)

18. Elmo

Elmo Niet meer actief

Whahahaha...dat vind ik voor zo'n serie wel een heel domme fout zeg!

19. Zomerbloem

Zomerbloem Niet meer actief

Ik dacht ook dat ik het verkeerd verstond, heb meteen even teruggespoeld (heb digitale tv met een zo`n harddiskkastje erbij) en ik heb het wel goed verstaan. Ik zat ook even raar te kijken!

20. Luuz

Luuz VIP lid

16 aug 2008
    23.842
    2.610
    113
    Hier
    Gister bij uhm, hoe heet dat programma nou! Oja, criminal minds op veronica.

Man loopt richting een schuur, zijn pistool om zn heup achter zn arm (richting kont dus;)), hij loopt de deur door, pistool zit aan de voorkant van zn heup;)

Deel Deze Pagina