ik weet niet of het al gezegt is.. maar wat ik raar vond was die reclame van radio538 met dat kervertje.. ze zet de radio aan in de auto vervolgens zie je haar de auto wassen.. op de achtergrond harde muziek van de radio vervolgens filmen ze vanuit binnen in de auto en is het geluid heel zacht.. en laatst in gtst met sjors.. dat potje wat lorena had gemaakt was heel bruin.. het sapje van sjors was gewoon oranje van kleur had er toch wel een beetje anders uit moeten zien als je die bruine derie erin gooit.. maargoed
Eergister kwam Irene onverwachts bij Ludo binnenvallen. Toch handig dat er al een bord voor haar op tafel klaarstond
Dat zei mijn man ook direct (neuh, hij kijkt geen GTST) Maar ik zei al: die goedzak van een Rosa dekt altijd de volledige tafel volgens mij...en Nina en Dex sliepen er ook Maargoed, tis wel typisch 8)
Ik zit nu SamSam te kijken, (je weet wel van heel vroeger) Staat Jimmy te bakken zonder dat er vuur is en hij maar roeren en druk doen
Wat ik ook niet vind kloppen zijn die reclames waar in ze dan zeggen '' Product van het jaar 2010 '' Vind ik wel knap dat je na nog geen twee maanden in het nieuwe jaar kan zeggen dat dat het product van het jaar is .. Uiteraard zal ik het wel weer verkeerd zien maar vind het zo gek over komen '' Product van het jaar 2010 ''
afgelopen week bij de Pfaffs, scheert Dave zijn haar af... lekker kort koppie. In het volgende stukje gaat hij met haar Carmen ophalen om naar het ziekenhuis te gaan. Lekkere montage.
Mijn vriend viel gister iets grappigs op.....ik had het nog niet eens gezien, Die reclame van Dell, dat die mannen in die fabriek gaan zingen, met die kleurtjes enzo.. Het is donker..het licht gaat aan en die man begint te zingen, komt die donkere vent van onder de tafel omhoog en doet zijn broek vast? Wil niet eens weten wat er onder die tafel gebeurde hahahaha
net ontdekt,dat pino toch alle 2 zijn armen gebruikt. hij had net een ei in zijn hand,en een lepel in zijn andere hand,hij gebruikte allebei zijn armen. met de ene hand bewoog hij het ei heen en weer(volgens pino heeft een ei 2 bovenkanten) en met de andere hand(waar hij de lepel had)tikte hij het ei kapot. hij kan ze dus wel alle 2 gebruiken.
hahahhaa ok! zal er ook es op letten! meestal gaat het voor mij altijd veeeel te snel en kan ik niet eens zien of er wel of niet wat klopt haha
Heb je wel gelijk in inderdaad. Als ze bijv. zeggen: "Dit was het product van het jaar 2009" dan klinkt het iets logischer.
Met Pino is het volgens mij zö: als hij loopt gebruikt hij een arm, als hij zit kan hij er twee gebruiken, dan kan er iemand naast zitten om arm nummer 2 te bewegen
Leuk topic! waar ik me altijd aan erger is dat als ze in bijv een film bij iemand aanbellen/kloppen ze altijd vreselijk ongeduldig zijn! Bel...klopklop....bons bons op de deur, jeetje laat die mensen even rustig uit hun stoel op staan, naar de deur lopen en opendoen Of het kan ook zijn dat die mensen waar ze aanbellen achter de deur wachten want dan is het bel...en de deur zwaait open....
In GTST stapte Lucas in de lift alwaar je dus zag dat hij achter twee klapdeuren bleef staan terwijl er nog een complete scene werd gespeeld door twee anders spelers. Weet niet meer wie. Maar die kartonnen deuren van de set sloten dus niet goed. Verder zag ik laatst in Charly's dat de plakfolie op de raampjes met daarop het motief 'regen' iets was losgelaten.
Daar staat in het script he Vandaar dat ze altijd zo ongeduldig zijn.. een beetje acteur weet precies hoe laat er op de deur geklopt word