Als ik iets lees op een site om zwanger te worden dan ga ik er vanuit dat het klopt ja dus als er verwarring door ontstaat kan ik er niks aan doen want zo staat het op de website, kijk maar terug naar de link die ik erbij had gezet. En trouwens ik vind wel dat iedereen een eigen versie heeft want op verschillende sites staan verschillende dingen genoemd. En waar is die echte lijst waar jij het over hebt te vinden? dan kan ik ht goede lijstje aanhouden
Tuurlijk heeft iedereen zn eigen versie maar wat je gewoon niet mag eten bestaat maar 1 versie van.. Dat bedoelde ik.. Nou ik kreeg er een redelijke hartverzakking van, van jouw lijstje! Haha omdat er dingen op stonden die ik gewoon wel eet en ik probeer juist zo goed mogelijk te eten.. Vandaar, het was geen aanval ofzo... En met het echte lijstje bedoel ik de bekende dingen: Geen rauw vlees. Groentes, fruit enzo goed wassen, geen kattenbak verschonen, niet roken en geen alcohol.. en geen kaas dat van rauwe melk is gemaakt.. weinig cafeïne.. Dat bedoelde ik met het 'echte' lijstje Ohja en niet teveel wortels want dan word je oranje! hihihi