Balen, babykamer kan niet geleverd worden...

Discussie in 'De babyuitzet' gestart door ShallY, 28 aug 2015.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Op de datum die babydump ons vanmiddag mailde. Zou eigenlijk een week later zijn maar nu zou het 16 september geleverd worden maar dan ligt hier de straat open dus kan het niet.

Het is maar weer afwachten wanneer ze weer in de buurt zijn. Kan 2 tot 3 weken later zijn. Nog optijd hoor maar baal wel. Wil zo graag de babykamer in gaan richten, nu zal het pas half oktober zijn. :(

2. Nacho

Nacho Fanatiek lid

3 jun 2015
    2.369
    9
    38
    Vrouw
    Baby & Mama Coach
    Houten
    Hoezo niet? Is de kamer vertraagd of zit de agenda van babyydump te vol?

Ik zou overwegen of ik kan annuleren als je ergens anders wel sneller je spullen kan krijgen.

3. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nee komt door ons. In die week ligt de straat open. Ze zouden die week erop pss komen maar zo zie je maar wanneer het hun uitkomt. Ben nog bijna in staat om slles zelf op te gaan halen.

4. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Dan zou ik het zelf op gaan halen.. Hier kan babydump helaas niets aan doen

5. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nee weet ik, zeg ik ook niet. Maar dan mag ik toch wel balen.

6. zonnestraal21

zonnestraal21 Niet meer actief

Dat mag zeer zeker. Daarom zei ik ook dat ik hem zelf zou gaan halen. Want ik zou op zijn zachts gezegt niet blij zijn.. Ondanks dat het niet hun schuld is😂

7. LianneE

LianneE Niet meer actief

Heb je gebeld? Er staat inderdaad 2-3 weken maar dat hoeft niet zo te zijn. De babydump wilde hier komen als ik nog moest werken (bijna verlof :)) en na een belletje kreeg ik een datum een week erna! Kan dus meevallen ;)

8. Suprised

Suprised Actief lid

25 mrt 2014
    293
    0
    16
    NULL
    NULL
    Kan het bijvoorbeeld niet bij een vriendin of ouders geleverd worden? Zodat je daarna rustig alle meubels 1 voor 1 naar je eigen huis kan vervoeren ivm ruimte in de auto bv?

9. ShallY

ShallY Fanatiek lid

14 sep 2013
    3.870
    736
    113
    Nee we hebben geen familie of vrienden in de buurt wonen.
    Mijn vriend gaat maandag bellen en achteraf gezien laten we het maar zo en vragen we zelfs of het vanaf oktober pas geleverd kan worden. Dan weten we ook zeker dat alle werkzaamheden in de wijk klaar zijn en ze gewoon over door kunnen.

Wel jammer maar het is misschien maar beter zo.

10. Ctje1987

Ctje1987 Fanatiek lid

29 mrt 2011
    2.822
    94
    48
    Vrouw
    Zuid-Holland
    Hier ging de eerste afleverafspraak onverwacht niet door, doordat ik met mijn oudste naar de huisartsenpost moest. Aan de telefoon zei de medewerker ook dat het zeker drie weken kon duren.. een paar uur later belde hij met de vraag of ik twee dagen later thuis was. :)

11. ButterflyNova

ButterflyNova VIP lid

31 mrt 2014
    5.326
    104
    63
    Ze houden standaard die 2-3 weken later aan. Zou inderdaad even bellen om te informeren wat er mogelijk is. En hoe ver ligt de straat open? Kunnen jullie zelf evt. helpen met een steekwagen oid? Zijn vaak prima dozen om te verplaatsen.

12. wonderbaby1

wonderbaby1 VIP lid

9 jan 2010
    7.063
    90
    48
    Noord-Brabant
    Wat butterfly nova zegt wilde ik ook zeggen.. Misschien gewoon straat verderop en alles naar jullie toe rijden/tillen. Het is toch nog in dozen verpakt

Deel Deze Pagina