Wat nodig voor dagje skiën indoorbaan?

Discussie in 'De lounge' gestart door Gymgirl, 23 dec 2022.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Gymgirl

Gymgirl Fanatiek lid

17 jan 2018
    1.961
    932
    113
    Vrouw
    Ik heb het idee om in de vakantie een keertje te gaan skiën of snowboarden in een indoorhal. Maar we hebben geen uitrusting. Maar ook geen skikleding. Is dat noodzakelijk? Moet je ook een helm op?

En voor de ervaring indoorbaan-gangers? Welke is het leukst? Een deel heeft (ooit) al geskied, de rest heeft geen ervaring.

2. LaLaS

LaLaS Fanatiek lid

13 sep 2013
    1.100
    197
    63
    Vrouw
    Ik ben een aantal keer bij Snowworld Zoetermeer geweest. Ik heb/had geen ski ervaring. Daar is een helmplicht een handschoenplicht.
    Ik heb het gered met een spijkerbroek en winterjas :) alles is daar te huur, handschoenen enkel te koop.

op hun site staan veelgestelde vragen waarin ik je vragen zie terugkomen.
    https://www.snowworld.com/zoetermeer/nl/skibaan

Gymgirl vindt dit leuk.
  3. Dubbelgeluk

Dubbelgeluk VIP lid

18 mei 2013
    13.073
    12.030
    113
    Nadeel van jeans is dat als je valt je broek nat wordt en je het snel koud krijgt. Ik zou zelf kijken of je iets kan lenen.

4. Mammavantwee

Mammavantwee Niet meer actief

Een ski broek zou ik wel aanraden. Anders ben je na 1 keer vallen al koud en nat!

5. olleke

olleke Fanatiek lid

8 mrt 2012
    4.842
    4.103
    113
    Sowieso een skibroek (of anders een broek met regenbroek erover) en goede handschoenen. Als je onervaren bent wordt er zeker gevallen en dat betekent nat worden namelijk.
    Helm zou ik dan huren denk ik, net als ski's en schoenen.

6. anne19791980

anne19791980 Fanatiek lid

9 dec 2008
    1.517
    229
    63
    Nodig heb je bij de meeste niks. Alles is te huur of te koop. Skipak,helm,skies schoenen,helm. Handschoenen meestal dat je die niet huurt maar koopt.

Deel Deze Pagina