Het is een maand houdbaar, maar ik ben met een patroon bezig van Voeden, uur later kolven, 2 uur later weer voeden Dit om mijn melkproductie op te krikken. Maar dat flesje overleeft het op die manier geen twee weken! Ik gebruik het bij het kolven, omdat het tsr wegblijft dan. Mag je dan al voor herhaling bellen naar de ha?
Ik spray 1 of 2 keer per dag en het flesje dat ik 4 juni heb opengemaakt zit nu nog een klein laagje in. Ga dus ook even bellen voor een herhaling. Gebruik het nu alleen met kolven, ik ga vandaag ook vast even bellen voor een herhaling.
Ik moet t bij iedere voeding gebruiken, dus is binnen een week op. Ik heb een recept voor 2 flesjes per keer. Gewoon bellen hoor!
Bij mij lijkt het wel gewerkt te hebben om productie te vergroten. Eerste week elke voeding, toen alleen bij kolven. Nu nauwelijks nodig. Maar heb ook een herhaling aangevraagd want soms heb ik het wel nodig.
Ik krijg altijd 4/5 flesjes per keer. Doe er denk ik 2à3 weken mee (met 1 flesje), maar heb een flesje in mijn kolftas, een flesje thuis beneden etc. Dus meerdere flesjes open tegelijkertijd.
Ik ben al met flesje nr. 3 bezig ik kolf 10x en heb geen tsr met kolven. Als ik mij dochter aanleg wel maar die is prematuur en is nog aan het oefenen.
Voor de dames die veel gebruiken: let wel op of je er geen depressievige klachten van krijgt. Voor de dames die er juist langer mee doen, of meer flesjes tegelijk hebben: let op de houdbaarheid, tot openen in de koelkast bewaren, en daarna niet meer was de regel volgens mij, en na een week of 4 (of iets eerder of later) vermindert de werking echt!
Nee. Google er maar eens op, je kunt er dus depressieve klachten van krijgen. Maar als je je het niet kunt voorstellen zal het voor jou niet gelden.