Wat nodig?

Discussie in 'Borstvoeding' gestart door UmmAbderrahman, 17 jun 2013.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. soefdeboef

soefdeboef Fanatiek lid

5 aug 2011
    2.049
    0
    0
    Een goede voedings bh was hier wel een must!
    Hangt ook van je maat af, grotere cup is het echt wel prettiger met voedings bh, zodat je goed steun hebt, maar die niet mag knellen.
    Als je een redelijk gangbare maat hebt zou ik die idd na de bevalling aanschaffen.

2. UmmAbderrahman

UmmAbderrahman Bekend lid

4 okt 2012
    944
    0
    0
    Ja ik zit tegen een D aan.. Dus dat moet nog te doen zijn.
    Ik ga van de wk even zoeken

3. Juul75

Juul75 VIP lid

8 apr 2010
    12.091
    7.843
    113
    Dat heb ik ook. Ik vind die anita dus wel erg fijn, ze zijn misschien niet de meest elegante maar geven wel goede ondersteuning. Vooral als je naar een dikke E gaat als je BV geeft ;)

Laat je voorlichten en even goed opmeten. In een lingeriezaak zullen ze je (als het goed is) aanraden om een BH te kopen die in de cup iets ruim zit, die vul je straks wel weer op omdat je borsten nog groter gaan worden. Dus niet direct heel veel BH's kopen, want je weet niet welke maat je gaat worden.

4. zogelukkig

zogelukkig Niet meer actief

Heb echt tijdenlang met strakke zachte comfortabele hemdjes gelopen; hop omhoog en lekker makkelijk. Voor de baby ook veel aangenamer.

Ondersteuning voor thuis op de bank? Ik ben niet aan het Zumba-en ofzo!:D Als ik naar buiten ging, deed ik wel een bh aan, maar dan gewoon een niet-voedingsbh met beugel.

Deel Deze Pagina